Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Polskie firmy nie wykorzystują potencjału rynku chińskiego

Chiny to rynek niezwykle wymagający. Zarówno ze względu na obowiązujące bariery celne jak i dostęp do tego rynku. Jest to niezwykle wielki rynek, ale przez to bardzo zróżnicowany. Każdy region jest inny i rządzi się innymi prawami - powiedziała Agnieszka Szpaderska, dyrektor Targów WorldFood Warsaw.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 10-02-2017, 11:37
Polskie firmy nie wykorzystują potencjału rynku chińskiego
Agnieszka Szpaderska

Wskazuje, że polski eksport do Chin rośnie, ale nasze firmy nadal nie wykorzystują w pełni możliwości tego rynku. Tam nadal konsumpcja żywności jest mniejsza niż w Europie czy USA, więc jest jeszcze duży potencjał wzrostu. Równocześnie konsumenci stają się zamożniejsi i chcą ze swoich dochodów korzystać. Chcą mieć lepszy dostęp do wielu dóbr, w tym do żywności – mówi Agnieszka Szpaderska.

Należy pamiętać o silnej konkurencji. Rynkiem chińskim są zainteresowane firmy z całego świata, ze Stanów Zjednoczonych, z Australii czy Europy. - Myślę, że polskie przedsiębiorstwa mają szansę, gdyż nasza żywność ma dobry stosunek jakości do ceny. Dzięki temu może spokojnie konkurować z wyrobami z USA czy Australii – mówi dyrektor Targów WorldFood Warsaw.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!