• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Portalspozywczy.pl w nowej odsłonie - sprawdź co się zmieniło

W czasie pandemii rynek e-commerce w Polsce dynamicznie się rozwija, zachowania konsumenckie ewoluują. Zgodnie z trendami i w odpowiedzi na większą konsumpcję treści internetowych, zmienia się także wygląd serwisu portalspozywczy.pl i jego wersji mobilnej.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2021, 19:03
Portalspozywczy.pl w nowej odsłonie - sprawdź co się zmieniło
Zmienia się wygląd serwisu portalspozywczy.pl
  • Portal zyskuje świeżą, lekką i bardziej atrakcyjną wizualnie odsłonę. Zmieniono także kolorystykę i logotyp
  • Nową szatę graficzną zyskała także Strefa Premium, gdzie zamieszczone są ekskluzywne treści, teksty analityczne oraz raporty branżowe.
  • Portalspozywczy.pl to blisko 530 tys. użytkowników i milion odsłon miesięcznie.

Nowy portalspozywczy.pl to fachowa wiedza prezentowana w formie wywiadów, komentarzy i raportów. Publikacje zawierać będą jeszcze więcej tabel, infografik i wykresów, a także fotogalerie oraz autorskie materiały filmowe prezentujące opinie osobowości rynku spożywczego oraz relacje z najciekawszych wydarzeń w branży.

- Sektor spożywczy zdał egzamin z odporności na COVID-19 celująco, a zwinność okazała się hasłem tej pandemii. Produkcja żywności jeszcze raz udowodniła, że na kryzysy reaguje najwyżej spowolnieniem wzrostu, a nie spadkami sprzedaży. Mamy więc do czynienia z ewolucją, a nie rewolucją zachowań konsumentów - mówi Magdalena Brzózka, redaktor prowadząca portalspozywczy.pl. – Chcąc zapewnić jeszcze bardziej atrakcyjny dostęp do wszystkiego, co jest najważniejsze w codziennym prowadzeniu biznesu oraz pracy w branży spożywczej, zmieniamy także wygląd naszego serwisu. Portal zyskuje świeżą, lekką i bardziej atrakcyjną wizualnie odsłonę – dodaje.

Portalspozywczy.pl - 530 tys. użytkowników miesięcznie

Portalspozywczy.pl to blisko 530 tys. użytkowników i milion odsłon miesięcznie. Serwis ma ponad 40 tys. subskrybentów codziennego newslettera, a w mediach społecznościowych profile na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedIn obserwuje 42 tys. osób.

- Po wielu latach zmianie uległa kolorystyka i logotyp naszego portalu. Stawiamy na jeszcze większą przejrzystość strony internetowej oraz wersji mobilnej portalspozywczy.pl. Rozwijamy dział „Żywność roślinna” oraz serwis specjalny pod hasłem „Gospodarka Obiegu Zamkniętego”. Nową szatę graficzną zyskała także Strefa Premium, gdzie zamieszczamy ekskluzywne treści, teksty analityczne oraz raporty branżowe. Pakiet codziennych newsów serwujemy dodatkowo za pomocą porannych i popołudniowych newsletterów – mówi Paulina Piwowarek, redaktor prowadząca portalspozywczy.pl.

Portalspozywczy.pl od kilkunastu lat codziennie dostarcza informacje dla biznesu, rynku ekspertów, analityków, naukowców i pasjonatów branży spożywczej. Stanowi platformę wymiany poglądów i opinii na temat całej branży oraz jej poszczególnych sektorów. Jest miejscem prezentacji ludzi związanych z biznesem spożywczym oraz źródłem kontaktów i ciekawostek rynkowych z życia podmiotów tej gałęzi gospodarki.

Jeśli chciał(a)byś przesłać swoje uwagi dotyczące nowego wyglądu portalu lub/i funkcjonalności, zapraszamy do kontaktu:

Redakcja: paulina.piwowarek@ptwp.pl lub magdalena.brzozka@ptwp.pl

Strefa premium: monika.pielka@ptwp.pl

Marketing i współpraca: magdalena.twardokes@ptwp.pl.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!