Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Potężna inwestycja GLS w Poznaniu

Już działa rozbudowana filia GLS w Poznaniu. Jej przepustowość zwiększyła się dwukrotnie. Docelowo obiekt będzie sortownią regionalną oraz eksportową dla kierunków zachodnich.

Potężna inwestycja GLS w Poznaniu
Inwestycja GLS w Poznaniu

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 26-08-2020, 12:00

Dobudowana część hali jest dwufunkcyjna, ze strefą kurierską oraz załadunkową. Po rozbudowie poznańska filia GLS ma blisko dwa razy więcej bram kurierskich (teraz jest ich 158), z 8 do 13 zwiększyła się liczba bram załadunkowych (z możliwością dodania kolejnych 7), więcej jest również bram rozładunkowych dla samochodów liniowych. Powierzchnia obiektu jest teraz większa łącznie o ok. 50%. Filia, działająca w tej lokalizacji od 2008 roku wraz z polską centralą GLS, jest dziś w stanie obsłużyć dwa razy więcej paczek niż przed rozbudową.

Tak znaczna rozbudowa wynika z dwóch faktów. Oddział GLS w Poznaniu należy do jednego z najszybciej rozwijających się w kraju (pod względem wolumenu przesyłek), a poza tym firma kurierska sukcesywnie zwiększa operacyjną elastyczność swojej sieci. – Dzięki rozbudowie zwiększyliśmy potencjał sortowania paczek, które obecnie mogą być wysyłane z Poznania, nawet do kilkunastu kierunków podczas procesu załadunkowego. Filia wspiera w ten sposób sortownie regionalne we Wrocławiu i w Bydgoszczy. Obiekt jest też w pełni przygotowany do tego, by przejąć funkcję samodzielnej sortowni regionalnej – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.
Jeszcze w tym roku w poznańskiej filii GLS ruszy sortownia dla paczek eksportowych. Będą stąd kierowane do krajów Europy Zachodniej.

– Pozwoli to odciążyć sortownię w Strykowie, która pełni funkcję głównego hubu GLS w Polsce. Jeszcze tej jesieni przekierujemy tu część transportu liniowego obsługującego kierunki zachodnie – zapowiada Małgorzata Markowska.

Dodajmy, że obiekt jest wyposażony w rozwiązania ekologiczne, w tym pompy ciepła, a w nowej części oświetlenie LED. Pozwala to znacząco zmniejszyć zużycie prądu, a także produkcję odpadów niebezpiecznych związanych np. z eksploatacją świetlówek. – Kwestie ekologiczne to istotny element naszych inwestycji. Działamy zgodnie ze strategią Think Green, realizowaną przez GLS już od 2008 r. w różnych obszarach działalności firmy – podkreśla Małgorzata Markowska.

GLS systematycznie rozbudowuje swoją infrastrukturę bazową w całej Polsce. – To ważny element strategii naszego rozwoju. Sprawne i szybkie usługi kurierskie opierają się na gęstej, czyli bliskiej odbiorcom i przepustowej sieci. Takie podejście pozwala nam płynnie obsługiwać stale rosnący strumień przesyłek – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.
Obecnie GLS planuje rozbudowę swoich filii m.in. w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Zielonej Górze i Czeladzi. Natomiast całkowicie nowe filie powstaną w Starogardzie, Zamościu oraz Różanie (województwo mazowieckie).

więcej informacji:

GLS RSS ALERT    /    usługi kurierskie RSS ALERT    /    Małgorzata Markowska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!