• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Praca zdalna coraz efektywniejsza. Polacy chcą zmian

Praca zdalna oznacza, że kontakt z innymi członkami zespołu staje się utrudniony. Poza rozmowami telefonicznymi czy wymienianymi mailami, z menadżerami widujemy się jedynie podczas wideokonferencji. Niemal 9 na 10 badanych chciałoby zostać przy tym modelu na dłużej: w całości lub w części – w trybie hybrydowym. Jak wpływa to na naszą produktywność? Najnowsze badania udowadniają, że coraz lepiej.
  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 17-05-2021, 11:54
Praca zdalna coraz efektywniejsza. Polacy chcą zmian
Praca zdalna lub hybrydowa. Efektywniej bez nadzoru fot. materiały prasowe

  • Niemal 9 na 10 badanych chciałoby zostać przy modelu pracy zdalnej na dłużej: w całości lub w części – w trybie hybrydowym. Już prawie 20 proc. badanych deklaruje także, że zdalny tryb pracy pozytywnie wpłynął nie tylko na efektywność, ale także na relacje z przełożonymi.
  • Praca zdalna nie tylko poprawia efektywność pracowników, ale w perspektywie długoterminowej może wpłynąć na zmianę organizacji firm. Najpopularniejszy, tradycyjny model ośmiogodzinnej pracy biurowej od poniedziałku do piątku, wkrótce może zostać zastąpiony przez bardziej innowacyjne rozwiązania.
  • Na szczególną uwagę zasługuje model “3–2–2”, czyli praca w systemie hybrydowym, gdzie liczba „3” oznacza dni spędzane w biurze, pierwsza „2” wykonywanie obowiązków z domu, a kolejna „2” dni wolne. Taka struktura ma pozwolić pracownikom na lepsze planowanie swojej pracy oraz wygodniejsze połączenie jej z życiem prywatnym, gwarantując tym samym zwiększenie satysfakcji, produktywności i kreatywności zespołu.
  • Dróg do większej efektywności pracowników jest wiele. Najważniejsze, aby pracodawcy zwracali uwagę na potrzeby zespołu i pamiętali, że podlegają one zmianom ze względu na okoliczności, rodzaj wykonywanych obowiązków czy etap życia.
Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!