Prezes ARR o Poland Tastes Good: Chcemy promować polską żywność pod jedną marką
- Autor: AW/portalspozywczy.pl
- Data: 09-02-2017, 11:22

Jak podkreśla prezes ARR, Polska ma opinię kraju, który uchował się w procesie industrializacji rolnictwa, co stwarza dobrą bazę do promowania polskiej żywności: – W latach komunizmu, kiedy inne kraje bardzo uprzemysławiały swoje rolnictwo, inwestowały w nawożenie środkami sztucznymi, Polska prowadziła nadal gospodarkę rolną opartą na naturalnych środkach ochrony roślin i naturalnych nawozach. Po przekształceniu ustrojowym, a także po wejściu do Unii Europejskiej Polska zaczęła inwestować w najnowsze technologie, które nie wymagały już stosowania tylu sztucznych nawozów czy środków ochrony roślin. Obecnie średnia czasu do przygotowania ziemi rolnej pod uprawę ekologiczną w UE to ponad 7 lat. W Polsce to tylko 3 lata – mówi Łukasz Hołubowski.
Zgodnie z założeniami „Poland Tastes Good” polska żywność ma być promowana pod jedną marką i kojarzona z czymś, co jest naturalne, oparte o dobre receptury, bez dodatków ulepszających. – Chcemy postawić na aspekt zdrowotny, naturalność i dbanie o proces produkcji – tłumaczy prezes ARR.
komentarze (0)