Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Prezes MP: Francja to jeden z najtrudniejszych rynków w Europie

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 21-06-2013, 13:36
Duża konkurencja i silnie skoncentrowany handel powodują, że we Francji bardzo mało jest polskich produktów brandowych. Nie spotkałem liczących się polskich brandów na tym rynku - ocenia Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich.
Prezes MP: Francja to jeden z najtrudniejszych rynków w Europie
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich. Fot. MP

Jego zdaniem, polskie firmy mogą próbować wejść na rynek francuski na dwa sposoby. - Jedna droga wiedzie przez produkty private label, ponieważ ten rynek jest bardzo skonsolidowany i większość handlu odbywa się poprzez sieci handlowe. Druga droga to sprzedaż w tzw. ethnic food, czyli narodowych stoiskach. Niestety w ten sposób można osiągać relatywnie niższe obroty niż na przykład w Wielkiej Brytanii - mówi prezes Makaronów Polskich.

- My staramy się wchodzić na ten rynek głównie poprzez udział w różnych przetargach w segmencie private label. Bierzemy też udział w targach, nie tylko we Francji - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!