Prezes OMD: Ten kto zbuduje nową kategorię na rynku będzie jej liderem
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 27-06-2017, 12:18

Jak podkreśla Jakub Bierzyński, w marketingu nie ma generalnych prawd dotyczących całych sektorów. Zawsze trzeba rozpatrywać sumiennie każdy przypadek.
- Gdy wprowadza się tak dużą innowację produktową i buduje się jednocześnie kompletnie nowy segment rynku, trzeba przeznaczyć odpowiednią ilość pieniędzy i ponieść ryzyko budowania tego rynku. Taka inwestycja może kosztować nawet kilkanaście milionów złotych, ponieważ zbudowanie nowych przekonań i nawyków ludzkich jest bardzo kosztowne. Trzeba trafić w odpowiednie potrzeby, zrobić badania, ile osób byłoby zainteresowanych takim produktem. Rozważyć wszystkie za i przeciw, czy to ryzyko jest opłacalne i czy ta inwestycja w zależności od wielkości rynku będzie się zwracać - tłumaczy.
komentarze (0)