Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes OMD: Ten kto zbuduje nową kategorię na rynku będzie jej liderem

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2017, 12:18
- Ten kto zbuduje daną kategorię na rynku będzie jej liderem. Trzeba rozważyć czy warto wydać te kilkanaście milionów złotych czy może poczekać aż któryś z gigantów weźmie na siebie trud i wydatki marketingowe i próbować naśladować jego sukces, osiągając oczywiście o wiele mniejsze korzyści - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD.
Prezes OMD: Ten kto zbuduje nową kategorię na rynku będzie jej liderem
Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD; fot. PTWP

Jak podkreśla Jakub Bierzyński, w marketingu nie ma generalnych prawd dotyczących całych sektorów. Zawsze trzeba rozpatrywać sumiennie każdy przypadek.

- Gdy wprowadza się tak dużą innowację produktową i buduje się jednocześnie kompletnie nowy segment rynku, trzeba przeznaczyć odpowiednią ilość pieniędzy i ponieść ryzyko budowania tego rynku. Taka inwestycja może kosztować nawet kilkanaście milionów złotych, ponieważ zbudowanie nowych przekonań i nawyków ludzkich jest bardzo kosztowne. Trzeba trafić w odpowiednie potrzeby, zrobić badania, ile osób byłoby zainteresowanych takim produktem. Rozważyć wszystkie za i przeciw, czy to ryzyko jest opłacalne i czy ta inwestycja w zależności od wielkości rynku będzie się zwracać - tłumaczy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!