• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Producenci FMCG szukają niebanalnych rozwiązań

Konkurencyjny rynek tzw. dóbr szybko zbywalnych cały czas wymusza szczególnie na producentach FMCG poszukiwania niebanalnych rozwiązań, które pozwolą im na uzyskanie przewagi i zwiększanie sprzedaży – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Masłowski, wiceprezes Asseco Business Solutions.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2015, 12:42
Producenci FMCG szukają niebanalnych rozwiązań
Piotr Masłowski, wiceprezes Asseco Business Solutions (fot. mat.pras.)

Asseco BS wprowadza właśnie do swojej oferty nowy pakiet rozwiązań, określanych jako SFA 2.0. Są to aplikacje wspierające wdrożenie najnowszych koncepcji biznesowych w branży FMCG, między innymi takich jak Retail Activity Optimization (zdolność do optymalizacji działań i zwiększania efektywności pracy przedstawicieli), Perfect Store (koncepcja tzw. sklepu idealnego, stworzona po to, by osiągać jak najlepsze wyniki w punktach sprzedaży w oparciu o realizację ustalonych wcześniej standardów działania), Coaching (umożliwienie rozwoju kompetencji sił sprzedaży), Motywacja (narzędzie do budowy systemów motywacyjnych dla pracowników terenowych), Targetowanie (możliwość ustalania planu sprzedaży, aby jak najefektywniej wykorzystać potencjał zarówno sił sprzedaży, jak i sklepów detalicznych) czy Gamifikacja (mechanizmy, które mobilizują pracowników do współzawodnictwa oraz zwiększają ich zaangażowanie w procesy sprzedażowe). 

- Wszystkie nowe koncepcje mają ogromny wpływ na właściwe działanie struktur sprzedażowych. Chcemy je połączyć w jeden „ekosystem”, który zapewni właściwą realizację celów, stawianych przed strukturami sprzedażowymi. Wierzymy, że takie podejście wprowadzi nową jakość zarządzania oraz zwiększy finansowe rezultaty działalności handlowej – komentuje Piotr Masłowski.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!