• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Programy promocji żywności otrzymały z UE 200 mln zł

W tym roku udział Polski w wydatkach Unii na promocję żywności może wynieść kilkanaście procent, wobec 9 proc. w 2010 roku i 6 proc. w 2009 roku. Polska ma na swoim koncie już 19 programów promujących żywność współfinansowanych przez UE. Ich wartość przekracza 50 mln euro, czyli 200 mln zł - pisze Rzeczpospolita.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 11-10-2012, 09:11
Programy promocji żywności otrzymały z UE 200 mln zł
PZPBM prognozuje, że przeciętny Polak zje w tym roku 2,2 kg wołowiny. Oznacza to, że jej spożycie będzie niemal siedem razy niższe od przeciętnej unijnej

Jak podaje „Rz", jednym z nich jest program promocji polskiej wołowiny. Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM) będzie promować markę Quality Meat Program (QMP). Kupując produkty z tym logo można mieć pewność, że cały proces produkcji był kontrolowany, przez co jakość mięsa jest wysoka. Unia ma sfinansować w połowie trzyletni program, który w sumie ma kosztować 1,6 mln euro.

W tym roku zgodę i wsparcie finansowe dostała także Polska Izba Mleczarska. Program, który przygotowała wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka ruszy w listopadzie i ma wartość 2,4 mln euro. To nie wszystkie programy, niedługo dołączy do nich program promujący produkty regionalne za 4 mln euro. Autorami tej kampanii są resort rolnictwa i Agencja Rynku Rolnego.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!