Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Promocja polskiej żywności za ponad 200 mln zł. Na tym nie koniec

Polska ma już na swoim koncie 17 programów promocyjnych wartych niemal 50 mln euro, czyli ponad 200 mln zł. W najbliższych dniach Komisja Europejska ogłosi oficjalnie, że wesprze finansowo dwie kolejne polskie kampanie. Jak ustaliła "Rzeczpospolita", chodzi o programy przygotowane przez Polską Izbę Mleka oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM).

Promocja polskiej żywności za ponad 200 mln zł. Na tym nie koniec
Na 19 programach promocyjnych z Polski z pewnością się nie skończy

Autor: Rzeczpospolita
Data: 18-06-2012, 07:59

Bruksela zgodziła się na kampanię informacyjną na temat mleka i wołowiny w Polsce - dowiedziała się "Rzeczpospolita". Ich łączna wartość to nieco ponad 4 mln euro, czyli niemal 17,5 mln zł. Połowę tej kwoty dostaną od Unii Europejskiej.

Na 19 programach promocyjnych z Polski z pewnością się nie skończy. Na akceptację Komisji Europejskiej czekają już bowiem trzy kolejne wnioski z naszego kraju: promocja wieprzowiny, drobiu i wołowiny (Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP); promocja wieprzowiny wysokiej jakości produkowanej w systemie QAFP (Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego UPEMI); kampania informacyjną na temat produktów regionalnych (ARR) - podaje "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

promocja mięsa RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT    /    dotacje RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Witek (co się na niczym nie zna) 2012-06-18 10:56:36
    No to chłopaki będą mieli parę \"baniek\" do \"zmielenia\". Bo co do efektów ich pracy (promocji żywności) to nie mam złudzeń. Parę wycieczek zagranicznych, parę nikomu nie potrzebnych folderów... i 200 \"baniek\" przemielonych. A ty podatniku płać, bo rozliczeń z efektów i tak nie będzie.
  • Świniarz 2012-06-18 11:55:17
    Dokładnie . Leśne dziadki polataja po Japoniach , Wietnamach, Kambodżach. A tu niedaleka takie fajne kraje jak Bośnia, Kosowo - nie wspomnę o najbliższych sąsiadach. Ale co tam . Znowu nasi najwięksi producenci będą mieli stoiska w kącie koło toalet na Sialu . Stoiska polskiego nie będzie. Nic to. Od czasu do czasu trzeba polatać
  • Kuba 2012-06-18 12:24:58
    A ileż mieszkańców i jak bogate są te kraje typu BiH, Kosowo, nie mówiąc o krajach sąsiednich typu Białoruś, Ukraina? Japonia to 3 potęga gospodarcza świata, Wietnam to tygrys gospodarczy, podobnie jak Kambodża. Trzeba sprzedawać tam gdzie jest popyt, nie ważne czy blisko czy nie. Ja jestem zwolennikiem promocji polskiej żywności w Azji i w Ameryce, bo czas najwyższy wyjść z Europy. Brawo dla pomysłodawców.
  • prowokator 2012-06-18 12:30:29
    Witku to nie podatnik zrzuca się na tą reklamę tylko rolnicy sprzedając płody rolne mają na fakturze potrącane pieniądze na fundusz promocji i to są te pieniądze .Jedynie fundusze to druga część które dokłada UE pośrednio pochodzą od podatników ale chciało miasto do UE to niech buli .Rolnicy w większości nie chcieli akcesji z tym kołchozem wiedząc jak to się skończy więc narodowy przekręt trwa .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!