Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Promocja żywności na szczycie NATO w Warszawie: czekoladki, miody i...gruzińskie wino

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-07-2016, 12:40
Ministerstwo Spraw Zagranicznych wykorzystało organizowany w Warszawie w dniach 8-9 lipca szczyt NATO do promocji polskiej żywności. Gościom szczytu zaserwowano m.in. śliwki w czekoladzie i miody pitne.
Promocja żywności na szczycie NATO w Warszawie: czekoladki, miody i...gruzińskie wino
Delegaci na szczyt NATO w Warszawie otrzymali polskie miody pitne i śliwki w czekoladzie. fot. shutterstock

Organizacja w stolicy Polski największego w historii NATO szczytu była świetną okazją do promocji polskich produktów spożywczych. W dniach 8-9 lipca do Warszawy zjechało 2,1 tys. członków delegacji oficjalnych towarzyszący prezydentom i premierom. Każdy z nich otrzymał zestaw upominkowy, w skład którego wchodziły polskie produkty spożywcze.

MSZ zakupił 2,1 tys. opakowań "Śliwki książęcej w czekoladzie" wyprodukowanej przez firmę Śnieżka-Invest sp. z o.o. z siedzibą w Świebodzicach. Koszt ww. zamówienia wyniósł 28 tys. 903 zł brutto.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!