Przedstawiciel Hicron: Nie można zapominać o konsumenckiej stronie rewolucji mobilnej
- Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
- Data: 07-02-2013, 13:49

Podstawową zaletą rozwiązań SFA dla przedstawicieli jest natychmiastowy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. - Dzięki temu możliwy staje się m.in. podgląd stanów magazynowych, składanie zamówień bezpośrednio podczas rozmowy z klientem czy też informowanie klienta o stanach magazynowych i przewidywanych terminach dostaw - tłumaczy Włochowicz. - Wszystko za pomocą poręcznego, przenośnego urządzenia: telefonu bądź tabletu - dodaje.
Urządzenia mobilne mogą też prezentować marketingowe dane multimedialne wspierające proces sprzedaży. - Ze względu na zastosowanie rozwiązań mobilnych możemy mieć gwarancję, że dane te będą zawsze aktualne, a ich dystrybucja praktycznie bezkosztowa - zaznacza architekt rozwiązań Enterprise Mobility w firmie Hicron. - Nie można również zapominać o konsumenckiej stronie rewolucji mobilnej, która właśnie następuje. Dzięki telefonom z dostępem do internetu konsument może w dowolnym momencie sprawdzić informacje dotyczące produktu. Z tego względu technologie mobilne mogą pozwolić producentom i dystrybutorom na znaczące rozszerzenie informacji przekazywanych konsumentom - ocenia.
Zwraca uwagę, że wystarczy zadbać o to, aby konsument przy interakcji z produktem mógł w łatwy i szybki sposób dzięki swojemu telefonowi znaleźć wartościowe informacje o produkcie.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Polacy coraz chętniej korzystają z płatności bezgotówkowych, ten trend się utrzyma
-
Anna Grabowska, Żabka: Osoby korzystające z aplikacji mają wyższy poziom satysfakcji z zakupów
-
Żabka przedłuża akcję przekazywania punktów z aplikacji mobilnej na rzecz szpitali
-
Aplikacja POLOmarket zyskała kilkaset tysięcy nowych użytkowników
-
Uber Eats najpopularniejszą aplikacją do zamawiania jedzenia w 2019 roku
-
Bricomarché stworzyło aplikację mobilną do zarządzania sklepami
-
Aplikacja do walki z marnowaniem żywności dostępna także w Krakowie
-
Aplikacja Żabki ma już milion użytkowników
-
Google ogranicza działanie aplikacji do sprzedaży marihuany
-
Lidl testuje nową aplikację na niemieckim rynku
komentarze (0)