Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Przedstawicielka RFP: Średni wzrost rynku aromatów w Polsce to 2 proc. rocznie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 29-10-2010, 10:47
Według AC Nielsen, sprzedaż aromatów w ciągu ostatnich 12 miesięcy szacowana jest na poziomie 32 mln zł. To rynek dość stabilny, z niewielkim, średnim wzrostem 2 proc. w ciągu roku - powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Kamila Szlachetka z Rieber Foods Polska S.A.
Przedstawicielka RFP: Średni wzrost rynku aromatów w Polsce to 2 proc. rocznie

Na tym stabilnym rynku pojawia się zdecydowany pik sprzedażowy w sezonie przedświątecznym (Wielkanoc i Boże Narodzenie). Niekwestionowanym liderem rynkowym w nowoczesnym i tradycyjnym kanale dystrybucji jest Delecta z udziałem 42,4 proc. - mówi Kamila Szlachetka.

Jej zdaniem, rynek aromatów cechuje stabilność i niewielka wrażliwość na nowości asortymentowe. - Konsumenci oczekują standardowych, wręcz klasycznych smaków i zapachów, rzadko sięgają po aromaty specjalistyczne - do szarlotki czy piernika. Do najbardziej popularnych należą aromaty: migdałowy, cytrynowy i pomarańczowy - dodaje Kamila Szlachetka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • lksdfjd 2012-10-22 09:34:17

    2 jedynki krzywe.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!