Przedstawicielka RFP: Średni wzrost rynku aromatów w Polsce to 2 proc. rocznie
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 29-10-2010, 10:47

Na tym stabilnym rynku pojawia się zdecydowany pik sprzedażowy w sezonie przedświątecznym (Wielkanoc i Boże Narodzenie). Niekwestionowanym liderem rynkowym w nowoczesnym i tradycyjnym kanale dystrybucji jest Delecta z udziałem 42,4 proc. - mówi Kamila Szlachetka.
Jej zdaniem, rynek aromatów cechuje stabilność i niewielka wrażliwość na nowości asortymentowe. - Konsumenci oczekują standardowych, wręcz klasycznych smaków i zapachów, rzadko sięgają po aromaty specjalistyczne - do szarlotki czy piernika. Do najbardziej popularnych należą aromaty: migdałowy, cytrynowy i pomarańczowy - dodaje Kamila Szlachetka.
komentarze (1)
2 jedynki krzywe.
Odpowiedz