Przewagą polskich firm spożywczych nadal pozostanie jakość, cena, innowacje i obsługa klienta
- Autor: AT, PM / portalspozywczy.pl
- Data: 30-10-2017, 10:29

Nie ma wątpliwości, że polska żywność podbijała rynki UE głównie poprzez dobry stosunek ceny do jakości. Pojawiają się głosy, że model opierania się o niskie koszty pracy i zwiększanie mocy wytwórczych powoli się wyczerpuje.
- Trzeba mieć świadomość, że budowa i pozycjonowanie marki na rynku polskim to jedno wyzwanie, a do pozycjonowania marki polskiej na rynku unijnym potrzebne jest dużo więcej czasu i pieniędzy. Oczywiście wszystko jest możliwe i już teraz coraz więcej polskich marek jest zauważanych poza granicami naszego kraju. Jednak gdy popatrzymy na skalę tych rynków, to myślę, że szanse mamy, ale przewagą polskich firm nadal pozostanie jakość, cena, innowacje i obsługa klienta - tłumaczy Wojciech Jezierski.
komentarze (2)
bzdurki Polska żywność nie ma jakości a zwłaszcza wędliny nabiał słodycze , może i płody rolne czyli produkty nie przetworzone są w miarę ok
OdpowiedzA jaka żywność przemysłowa, ma dzisiaj jakość? Problemy jakościowe to problem ogólnoświatowy, a nie polski.
Odpowiedz