Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

PwC na EECTrends: Cyfryzacja daje firmom szansę wejścia na wyższy poziom

- Pociąg z napisem cyfryzacja już pędzi. Do tego pociągu można jeszcze wskoczyć. Mądre wykorzystanie tej szansy to przeniesienie firmy na inny poziom działania - powiedział Michał Mastalerz, partner, członek zarządu ds. klientów i rynku PwC.

PwC na EECTrends: Cyfryzacja daje firmom szansę wejścia na wyższy poziom
EEC Trends
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 19-02-2021, 12:53

Teraz nikt spośród właścicieli firm nie zastanawia się czy wdrażać technologie. Raczej którą wybrać. Jeszcze kilka lat temu nie była to taka oczywiste. Teraz wdrażane są zarówno systemy CRM, by lepiej rozumieć klientów, technologie z zakresu digital marketing, analizę ścieżek konsumenta. Wdrażane są też procedury paperless i te związane z obiegiem informacji zarządczej. Zmieniło się podejście do chmury obliczeniowej. Wcześniej firmy martwiły się o bezpieczeństwo tego rozwiązania. Teraz firmy widzą korzyści z wykorzystania chmury obliczeniowej: skalowalność, elastyczność, ale też koszty.

Zakup technologii to pierwszy etap, który prowadzi do konieczności zarządzania danymi, które generuje system. Kolejny etap to jak te dane wykorzystać. Wiele firm ma problem z ich analizą, by wyciągnąć mądre wnioski. 

Kolejny punkt to zwiększanie cyberbezpieczeństwa biznesowego i konsumenckiego. Nie martwię się o rozwój technologii. To co jest istotne to wyrównanie poziomu edukacji, nie tylko technicznej, ale także humanistycznej, żebyśmy lepiej rozumieli zachodzące procesy. Cyfryzacja daje szansę na zanalizowanie danych i ułożenie procesów biznesowych mądrzej - powiedział Michał Mastalerz, Pwc.

Z punktu widzenia konsumenta digitalizacja jest fantastyczną zmianą, bo daje szansę na zaoszczędzenie czasu i zwiększenie wyboru. Firmy w e-świecie muszą dbać o pozytywne doświadczenie klienta, bo już jedno złe doświadczenie jest w stanie zrazić konsumenta do marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

cyfrowa gospodarka RSS ALERT    /    PwC RSS ALERT    /    EEC Trends RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.10.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!