• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

QuarticOn chce przyspieszyć rozwój, nie wyklucza akwizycji

Dostawca nowoczesnych usług i nowatorskich systemów opartych o realną AI - QuarticOn - chce poszerzyć kanał sprzedaży w pełnym modelu SaaS. Spółka zamierza udostępnić swoje rozwiązania na kolejnych platformach e-commerce, które pozwolą jej na skalowanie biznesu i pozyskanie dużej liczby klientów z wielu zagranicznych rynków jednocześnie.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 14-10-2019, 11:44
QuarticOn chce przyspieszyć rozwój, nie wyklucza akwizycji
fot. Unsplash

W tym celu planuje w najbliższych dniach zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, które m.in. zdecyduje o wyemitowaniu do 20 000 akcji serii F w ramach emisji prywatnej. QuarticOn nie wyklucza również akwizycji, która pozwoliłaby Spółce na poszerzenie rynku obecnie oferowanych usług lub stanowiłby wsparcie technologiczne nowych projektów.

Strategia QuarticOn oparta jest na trzech filarach rozwoju: ekspansji na nowe rynki, poszerzaniu portfolio produktowego oraz wejściu w nowe kanały sprzedaży i pozyskaniu nowych grup klientów. W ramach trzeciego filaru, w sierpniu br. technologia QuarticOn została udostępniona na, skupiającej ponad 18 tys. sklepów internetowych w Czechach i na Słowacji, platformie Shoptet (miesięczny abonament €20), a we wrześniu Spółka uruchomiła nowe plany taryfowe i aplikacje na platformy Shoper (99 zł miesięcznie) i CreativeSites (€150 oraz €300 miesięcznie), dzięki czemu uzyskała dostęp do blisko 14 tys. potencjalnych klientów. Jeszcze w tym roku QuarticOn powinien wejść na globalną, skupiającą ponad 200 tys. sklepów, platformę Shopify. Środki pozyskane z emisji akcji serii F QuarticOn zamierza przeznaczyć na wsparcie finansowania prac nad rozwiązaniami w segmencie SaaS (w tym na kolejne produkty w formie aplikacji plug-in), które zwiększyłyby skalę dostępności usług Spółki dla wielotysięcznego grona sklepów.

- Po zrealizowaniu pierwszych uruchomień jesteśmy przekonani, że platformy sklepowe są dla nas niezwykle atrakcyjnym segmentem rynku i obecność na nich przynosi nam wymierne korzyści biznesowe. Wiemy jak efektywnie procesowo i kosztowo integrować nasze rozwiązania z  zewnętrznymi platformami e-commerce, a pozyskane w ramach prywatnej emisji akcji środki pozwolą nam przyspieszyć tempo prac i skokowo zwiększyć skalę sprzedaży w kanale SaaS - podkreśla Paweł Wyborski, założyciel i CEO QuarticOn SA.

Spółka konsekwentnie realizuje również dwa pozostałe filary swojej strategii, opierające się na wzmocnieniu pozycji na dotychczasowych rynkach, a także na wprowadzaniu nowych, innowacyjnych produktów. Poza wzrostem organicznym, nie wyklucza rozwoju także poprzez przejęcia. Środki na potencjalne inwestycje z tym związane, Spółka planuje pozyskać z emisji akcji. Dlatego też w porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, które zwołane zostanie w najbliższych dniach, uwzględnione zostaną stosowne zmiany Statutu i upoważnienie Zarządu do dnia 31 grudnia 2020 r. do jednego lub kilku podwyższeń kapitału zakładowego w granicach kapitału docelowego poprzez emisję nie więcej niż 100 000 akcji zwykłych serii G.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!