Raben promuje połączenia do Włoch
Trwa czwarta edycja akcji #RabenExpress. Tym razem firma Raben promuje połączenia do Włoch – w języku angielskim, prosto z Mediolanu i za pomocą iluzji w wykonaniu Y, znanego magika i twórcy kanału na YouTube „Magic of Y”. Grupa Raben został sponsorem cyklu filmów „Magic of Y on streets”, ponadto przygotowała własne video prezentujące magiczne sztuczki pod hasłem #RabenIT.
Podróżnik, dietetyczka i dziennikarz, a teraz iluzjonista. Grono influencerów, z którymi Raben nawiązał współpracę w ramach #RabenExpress, wygląda coraz bardziej interesująco. Y, którego ogólnopolska kariera rozpoczęła się dzięki udziałowi w programie „Mam talent”, prowadzi na YouTube kanał „Magic of Y”, będący jednym z pięciu największych kanałów iluzjonistycznych na świecie z 950 tys. subskrypcji i 86 mln obejrzeń.
„W tej odsłonie akcji promujemy połączenia do Włoch, które uruchomiliśmy jesienią ubiegłego roku. Czy może być do tego lepsze miejsce niż stolica włoskiej Lombardii, słynąca z mody, opery i monumentalnej katedry? Co więcej, wspiera nas niezwykły i tajemniczy magik gwiazd.” – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager Grupy Raben. – „Y współpracował z największymi i cieszy się uznaniem również za granicą. Jest idealnym kandydatem do tego, byśmy wspólnie rozpoczęli nowy rozdział kampanii z influencerami, skierowany do międzynarodowej publiczności.”
Raben jest sponsorem cyklu „Magic of Y on streets”, w których iluzjonista na ulicach Mediolanu czaruje mieszkańców Italii efektami magicznymi. Nowością w kampanii jest nie tylko zmieniona formuła – iluzja z wykorzystaniem różnych przedmiotów, w tym gadżetów Raben, ale także rozmach przedsięwzięcia. Po raz pierwszy materiały video powstały w języku angielskim, dzięki czemu mają międzynarodowy potencjał i są wykorzystywane i promowane na wszystkich rynkach, na których obecna jest Grupa Raben.
„Współpraca z Grupą Raben wpisała się idealnie w temat moich podróży z magią – w końcu to Raben sprawia, że nasze ulubione produkty magicznie przemieszczają się po całej Europie” – mówi Y twórca internetowy, a zarazem magik gwiazd.– „Dostawy często odbywają się wcześnie, gdy jeszcze śpimy, dlatego może powstać złudzenie, że towary wręcz same pojawiają się na półkach sklepów. Cieszę się, że współpracując z Raben, mogę moim fanom i internautom zdradzić ten mały sekret, tak by mogli docenić ciężką pracę, którą pracownicy Grupy wykonują, by ułatwić nam codzienne życie. Jestem naprawdę szczęśliwy, że możemy realizować wspólnie ten projekt.”