Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Raben rozwija szkolenia i integracje pracowników

1000 managerów z 13 krajów Europy od września zmierzyło się już z 40 zadaniami w ramach grywalizacji Manager of Choice – to sposób Grupy Raben by w dobie COVID19 budować i rozwijać silne zespoły oraz zacieśniać więzi na linii manager-pracownicy. Co dokładnie działo się w Grupie w przeciągu minionych miesięcy? Jak projekt oceniają uczestnicy rywalizacji? Czy wiedza zdobyta w trakcie gamifikacji przekłada się na zachowania managerów w rzeczywistych sytuacjach zawodowych?

Raben rozwija szkolenia i integracje pracowników
Raben /fot. Raben

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 01-12-2020, 14:27

Regularnie przeprowadzane badania zaangażowania wśród pracowników Grupy Raben potwierdzały, że znaczący wpływ na doświadczenia pracowników mają ich bezpośredni przełożeni. A zatem aby wzmocnić pozytywne doświadczenia pracowników należy wzmocnić managerów by świadomie, profesjonalnie i z przyjemnością budowali relacje z pracownikami i długoterminowo tworzyli środowisko pełne pozytywnych doświadczeń.

„Wspólnie z Zarządem Grupy Raben, managerami i pracownikami wypracowaliśmy więc najlepsze praktyki zarządzania, czyli kompleksowy, zawierający konkretne przykłady pozytywnych zachowań materiał edukacyjny dla managerów. W pierwszej kolejności materiał ten otrzymali managerowie w trakcie sesji szkoleniowych. Po etapie szkoleń, ponieważ mamy DRIVE do innowacji postanowiliśmy utrwalić go organizując na platformie gamifikacyjną grę dla managerów.” – mówi Anita Koralewska-Ratajczak, Head of HR, Grupa Raben

Gamifikacja Manager of Choice podzielona jest na 5 etapów, bezpośrednio wpływających na budowanie doświadczeń pracowników: rekrutacja, onboarding, rozwój, codzienna praca, odejście z organizacji. Managerowie w trakcie programu zdobywają wiedzę zgodnie z cyklem doświadczeń pracownika. Zadania, z którymi się spotykają dotyczą bardzo różnorodnych sytuacji. Aby znajdujące się na platformie zadania były jak najbardziej angażujące i różnorodne, większość z nich wymagała odpowiedzi otwartych lub rzeczywistych działań i współpracy ze swoim zespołem. Dlatego, w firmie powstał zespół ponad 40 asesorów, którzy w trakcie programu na bieżąco sprawdzają odpowiedzi managerów.

„Grywalizacja polega na przekazaniu partii wiedzy, w taki sposób, aby całość w swej strukturze przypominała fabułę gry. Uczestnicy programy w wirtualnym, sfabularyzowanych świecie gamifikacji zdobywają unikalne dobra (np. nasiona czy owoce) i walczą z przeciwnościami losu (np. atak szkodników), tak aby osiągnąć upragniony cel i nagrody. Gamifikacja to przede wszystkim rywalizacja, współpraca…i dobra zabawa. Przyswajanie nowej wiedzy w tej sytuacji wiąże się z przypływem dopaminy i wieloma pozytywnymi doświadczeniami.” – wyjaśnia Anita Koralewska-Ratajczak

więcej informacji:

Anita Koralewska-Ratajczak RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT    /    Raben RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.205.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!