Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Raport Deloitte: Człowiek w centrum działań marketingowych

W centrum działań marketingowych musi znaleźć się człowiek – alarmują autorzy raportu Deloitte “2020 Global Marketing Trends”. Stawiają oni tezę: podstawowych elementów komunikacji, takich jak kontakt wzrokowy, kontakt osobisty czy empatia, nie zastąpi technologia.

Raport Deloitte: Człowiek w centrum działań marketingowych
W centrum działań marketingowych musi znaleźć się człowiek – alarmują autorzy raportu Deloitte “2020 Global Marketing Trends”/ fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl/ informacja prasowa
Data: 14-02-2020, 11:46

Marketerzy mają świadomość tego, że pokolenie, które moglibyśmy określić mianem offline, stopniowo będzie mieć coraz mniejszy wpływ na rynek. To z kolei może oznaczać, że np. bardzo chętnie wykorzystywane tradycyjne gazetki drukowane będą lada chwila również chętnie czytane online.

- Niewątpliwie połączenie dwóch światów, czyli komunikacji offline i online jest wyzwaniem - mówi Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System, zleceniodawca badania dyrektorów marketingu sieci handlowych. – Branża direct mail musi pomóc marketerom uporać się z tym zadaniem, np. udostępniając najlepsze rynkowe praktyki, o wysokiej skuteczności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Puciata RSS ALERT    /    Deloitte RSS ALERT    /    2020 Global Marketing Trends RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    działania marketingowe RSS ALERT    /    offline RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.160.19.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!