- Przetasowaniu uległa również czołówka i to już chyba kwestia kalendarza aktywności marek, który - jakby nie ptarzeć - w tym przypadku jest dość zbieżny. Jednocześnie widać, że na Facebooku również rozpoczyna się okres letni - coraz większa liczba marek stara się przyciągnąć uwagę użytkowników konkursami i promocjami. Aktywacji związanych z zakupem produktu jest coraz więcej i w czerwcu należy się spodziewać jeszcze większej ich liczby. Jeśli chodzi o komunikację, to tutaj metody są dość podobne i to niezależnie od tego, kto jest grupą docelową produktu. Szkoła, wakacje, długi weekend, piąteczek - krótko mówiąc, standard - ocenia Brzoskowski.

- Kilka marek wybija się z tego szyku stawiając na dość pozytywną komunikację produktową. Przykładem może być Frugo, które nawiązało dobrą współpracę z fanami marki, dzięki czemu na stronie marki pojawia się dużo materiałów tworzonych właśnie przez nich. Fajnym motywem jest również ekologiczne „zafiksowanie" Żywiec Zdrój, dzięki któremu również w maju marka podkreśla swój związek z Naturą i naturalnością. Z kolei przyrosty fanów można określić jako stabilne - poza połączeniem Frugo, reszta marek zmieściła się w "średniej". Zbliża się natomiast czerwiec i wakacje - dodaje Social Media Director w faceADDICTED.