• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Raport: Nowe technologie pokazują stany magazynowe

Według analiz aż 50% sieci handlowych ma problemy z uzyskaniem jednoznacznego widoku stanów magazynowych. Ze względu na braki w asortymencie straty określane jako tzw. „utracona sprzedaż” szacuje się na poziomie 60% wśród kupujących w sklepach stacjonarnych i prawie 70% wśród kupujących w sieci. Organizacja GS1 Polska przygotowała raport na temat światowych trendów w branży odzieżowej, w którym opisuje najefektywniejsze wdrożenia RFID w Polsce 
i na świecie.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 30-10-2019, 11:55

Przygotowany przez Instytut Logistyki i Magazynowania na zlecenie GS1 Polska raport zawiera m.in.:

• analizę trendów rozwojowych i technologicznych obecnych w branży odzieżowej,
• szeroko omówione kwestie poszukiwania wartości wynikających z wdrożeń technologii RFID,
• charakterystykę technologii, jej potencjału i możliwości wraz ze wskazaniem najciekawszych rozwiązań dostępnych na rynku,
• omówienie przeanalizowanych studiów przypadków projektów wdrożeniowych z Polski 
i świata, ze szczególnym uwzględnieniem osiągniętych korzyści i dobrych praktyk.

Dr inż. Elżbieta Hałas, Członkini Zarządu GS1 Polska komentuje: „W raporcie staraliśmy się odpowiedzieć na pytania o to, jakie technologie transformują handel detaliczny oraz jakich korzyści oczekują zarządy największych spółek i w jakich obszarach działalności firm są one poszukiwane. Celem naszej publikacji jest również wskazanie miejsce dla RFID i zobrazowanie korzyści tej technologii”.

Jonasz Borowski, Project Leader 100 % RFID Poland, z firmy Decathlon, dodaje: „Handel detaliczny jeszcze nigdy nie zmieniał się tak dynamicznie jak dziś. Aby sprostać wymaganiom klientów, przedsiębiorstwa muszą szukać nowych rozwiązań, które pozwolą 
im na dostosowywanie się do rynku. Wiarygodność zapasu, szybkość wielu procesów 
to podstawowe warunki, które muszą być spełnione, aby rozwijać się w świecie omnichannel. Technologią, która pozwala nam zagwarantować te warunki, ale również otwiera nam wiele możliwości do dalszego rozwoju, jest RFID.”

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!