Największy w grupie portal gospodarczy wnp.pl odwiedziło w marcu ponad 550 tys. użytkowników. Jest to wynik o 27 proc. lepszy niż miesiąc wcześniej i o 5,3 proc. lepszy niż dotychczasowy rekordowy wynik, który portal osiągnął w styczniu br. Rekordowa była również liczba odsłon - 4 mln 770 tys. (4,4 proc. więcej od styczniowego rekordu).

Portal Spożywczy (www.portalspozywczy.pl) odwiedziło w marcu ponad 220 tys. użytkowników. To wynik o 10,7 proc. wyższy w stosunku do poprzedniego rekordu ze stycznia br. Liczba odsłon w marcu wyniosła 1 mln 136 tys. (wzrost o 12 proc. w stosunku do poprzedniego rekordu).

Portal Rynek Zdrowia (www.rynekzdrowia.pl) miał ponad 160 tys. użytkowników (wzrost w stosunku do poprzedniego rekordu o 7 proc.) i prawie 700 tys. odsłon.

Rekordowe wyniki w marcu miały też najmłodsze serwisy Grupy PTWP.

Portal dlahandlu.pl odwiedziło ponad 52 tys. użytkowników. Wzrost w stosunku do poprzedniego rekordu w styczniu br. wyniósł aż 50 proc. Duży wpływ na tak dobry wynik miał nowatorski projekt portalu - „Koszyk cenowy" (www.dlahandlu.pl/koszyk/), w którym gromadzone są informacje o aktualnych cenach produktów w ponad dwudziestu sieciach handlowych. Dlahandlu.pl miał w marcu 223 tys. odsłon (wzrost o 68 proc. w stosunku do poprzedniego rekordu).

Bardzo szybko rośnie również mający niecałe pół roku Portal Samorządowy (www.portalsamorzadowy.pl). W marcu odwiedziło blisko 40 tys. użytkowników (wzrost aż o 74 proc. w stosunku do poprzedniego rekordu). Portal może pochwalić się też szczególnie wysoką liczbą odsłon w stosunku do liczby użytkowników - prawie 316 tys. (wzrost o 60 proc. w stosunku do poprzedniego rekordu). Równie dynamicznie rozwija się portal Rynek Aptek (www.rynekaptek.pl), który zanotował wynik dwukrotnie lepszy niż miesiąc wcześniej.

Grupa PTWP ma też coraz większą bazę odbiorców newsletterów. Łącznie informacje grupy dostaje codziennie na swoje skrzynki mailowe ponad 81 tys. osób. Najwięcej odbiorców newslettera ma wnp.pl (ponad 46 tys.).