Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Robert Kremser, Bisnode na FRSiH: Przedsiębiorcy częściej niż kiedyś korzystają z internetowych narzędzi

To, co się obecnie bardzo zmieniło, nie tylko w biznesie, ale również w codziennym życiu, to wejście na wielu płaszczyznach w internetową przestrzeń – mówił Robert Kremser, dyrektor rozwoju biznesu, Bisnode Polska Sp. z o.o. w trakcie debaty "Eksport w czasach lokalności i nowych reżimów bezpieczeństwa" podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Robert Kremser, Bisnode na FRSiH: Przedsiębiorcy częściej niż kiedyś korzystają z internetowych narzędzi
Robert Kremser, Business Development Director, Bisnode Polska, fot. PTWP

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 06-11-2020, 15:09

Robert Kremser, dyrektor rozwoju biznesu, Bisnode Polska tłumaczył, że w czasie pandemii dużym wyzwaniem dla firm jest weryfikowanie wiarygodności nowych kontrahentów w sytuacji, w której ograniczone są osobiste spotkania. 

Wyjaśniał, że w ramach zarządzania ryzykiem, firmy chcą mieć możliwość sprawdzenia potencjalnego kontrahenta, m.in. jego płynności finansowej.

– Dla firm z sektora rolno-spożywczego ważne jest, aby zweryfikować, czy łańcuch dostaw może być zerwany czy nie, szczególnie w przypadku kluczowych odbiorców produktów, ponieważ od tego zależy kontrakt przedsiębiorcy – mówił.

– To, co się obecnie bardzo zmieniło, nie tylko w biznesie, ale również w codziennym życiu, to wejście na wielu płaszczyznach w internetową przestrzeń – podkreślił. 

– Obecnie nie odbywają się stacjonarne targi branżowe, konferencje ani kongresy. Przed pandemią koronawirusa firmy opracowywały roczny plan spotkań, ustalały, na które targi pojadą, na jaką konferencję. Cały ten proces był usystematyzowany. To wszystko zostało zatrzymane, dlatego jednym z wielu wyzwań dla przedsiębiorstw jest pozyskiwanie nowych kontrahentów w zmienionych warunkach – mówił. 

– Aby wyjść skutecznie poza Unię Europejską oraz znaleźć nowych klientów w państwach unijnych, trzeba znaleźć inne sposoby na relacje biznesowe niż te, które były do tej pory, czyli targi i osobiste spotkania – podkreślał. 

Tłumaczył, że szukanie partnerów do współpracy odbywa się obecnie w przestrzeni internetowej. – Dyrektorzy do spraw eksportu w przedsiębiorstwach rolno-spożywczych mają za zadanie dbać o pozyskiwanie nowych kontrahentów, dlatego muszą nauczyć się funkcjonować w tej nowej rzeczywistości. Z pomocą przychodzi im również nasza firma. Widzimy, że przedsiębiorcy otworzyli się bardziej niż kiedyś na możliwość korzystania z narzędzi internetowych w swojej pracy – podsumował Robert Kremser.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Robert Kremser RSS ALERT    /    Bisnode Polska RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    FRSiH 2020 RSS ALERT    /    handel zagraniczny RSS ALERT    /    eksport RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.67.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!