Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rola producentów opakowań uległa znacznej transformacji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-01-2016, 15:10
- Opakowanie to nie tylko rozwiązanie logistyczne. Coraz częściej kładziemy nacisk na aspekty sprzedażowe oraz marketingowe produkowanych przez nas opakowań - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Marcin Sowik, Innovation i Development Manager w firmie Smurfit Kappa.
Rola producentów opakowań uległa znacznej transformacji
Marcin Sowik, Innovation i Development Manager w firmie Smurfit Kappa

 Zdaniem eksperta Smurfit Kappa ważne jest, aby wprowadzając produkt na rynek lub modyfikując istniejący, dobrze przemyśleć aspekty opakowania w strategii promocji produktu. Smurfit Kappa jest firmą, która już na etapie projektowania nowego wyrobu klienta pomaga zaprojektować i wdrożyć adekwatne opakowanie.

- Mając na uwadze wyzwania i presje kosztowe, jakie oddziaływają na naszych klientów, pomagamy zredukować koszty związane z produkcją oraz łańcuchem dostaw. Mówimy tu nie tylko o kosztach samych opakowań. Bierzemy pod uwagę wydajność oraz procesy logistyczne. Pozwala nam to na holistyczne podejście i wybór najlepszego rozwiązania dla naszego klienta. Większość tego typu projektów prowadzimy w zespołach międzyoddziałowych wraz z aktywnym uczestnictwem przedstawicieli klientów - zapewnia Marcin Sowik.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!