Rola producentów opakowań uległa znacznej transformacji
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 26-01-2016, 15:10

Zdaniem eksperta Smurfit Kappa ważne jest, aby wprowadzając produkt na rynek lub modyfikując istniejący, dobrze przemyśleć aspekty opakowania w strategii promocji produktu. Smurfit Kappa jest firmą, która już na etapie projektowania nowego wyrobu klienta pomaga zaprojektować i wdrożyć adekwatne opakowanie.
- Mając na uwadze wyzwania i presje kosztowe, jakie oddziaływają na naszych klientów, pomagamy zredukować koszty związane z produkcją oraz łańcuchem dostaw. Mówimy tu nie tylko o kosztach samych opakowań. Bierzemy pod uwagę wydajność oraz procesy logistyczne. Pozwala nam to na holistyczne podejście i wybór najlepszego rozwiązania dla naszego klienta. Większość tego typu projektów prowadzimy w zespołach międzyoddziałowych wraz z aktywnym uczestnictwem przedstawicieli klientów - zapewnia Marcin Sowik.
komentarze (0)