• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Rosną oczekiwania sieci wobec firm logistycznych

W ostatnich latach możemy zaobserwować intensyfikację rozwoju sieci handlowych w Polsce. Oczekiwania sieci pod kątem dostarczanej jakości są bardzo wysokie, dodatkowo można zauważyć coraz większe rozdrobnienie przy jednostkowej dostawie – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Szlęzak dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Frigo Logistics.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 03-02-2017, 15:11
Rosną oczekiwania sieci wobec firm logistycznych
Marcin Szlęzak /fot. Frigo Logistics

Niezbędne staje się aby operator logistyczny dopasowywał się do rosnących oczekiwań rynku pod kątem jakościowym, prawnym oraz technologicznym. Klienci oczekują zapewnienia wysokich wskaźników jakościowych pod kątem kompletności dostaw, dostarczania we wskazanym oknie czasowym oraz zapewnienia sieci dystrybucji na terenie całej Polski. Dodatkowym wyzwaniem staje się oczekiwanie, że towar musi zostać przewieziony w temperaturze (-18°C) podczas całego procesu transportowego. Precyzyjności wymaga każdy etap łańcucha logistycznego. Począwszy od załadunku towaru, poprzez dostawę do danego sklepu. Kluczowym czynnikiem jest czas oraz świadomość osób zaangażowanych w proces a także pora roku. Produkty mrożone przy zetknięciu z wysoką temperaturą otoczenia w sezonie letnim bardzo szybko tracą swoje właściwości i stają się niepełnowartościowe, szczególnie wrażliwe na temperaturę są lody. Jak zatem zapewnić najbardziej optymalną obsługę produktów mrożonych dostarczanych do sieci handlowych?

- Przede wszystkim, należy posiadać nowoczesne magazyny i punkty przeładunkowe, które usytuowane są w dogodnych lokalizacjach dla zapewnienia optymalnej dystrybucji na terenie całego kraju. Istotny jest także wykwalifikowany i zaangażowany personel potrafiący pracować pod presją czasu. Kluczowe znaczenie ma właściwa liczba środków transportu wyposażonych w rejestratory temperatur, które mają możliwość generowania raportów o temperaturach na każdym etapie transportu. Wymagania te podyktowane są prawem, a ich spełnienie weryfikowane jest w czasie certyfikacji systemów zarządzania – mówi Marcin Szlęzak.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • IKMJ 2017-03-06 15:38:06

    Potrzebujesz pomocy we wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem, BHP lub innego? Chętnie pomożemy. Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości zaprasza! Odwiedź naszą stronę internetową lub zadzwoń 12 414 01 25 :)

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!