Rosną wydatki na reklamę w internecie
- Autor: Wirtualnemedia.pl
- Data: 08-05-2017, 12:23

Z badania AdEx, realizowanego cyklicznie przez PwC na zlecenie IAB Polska, wynika, że wydatki na reklamy display (razem z wideo) zwiększyły się w ub.r. o 17,5 proc., a udział tej kategorii w całym rynku reklamy internetowej - z 48,7 do 50,2 proc.
Wartość samych reklam wideo wzrosła natomiast o 20 proc., a ich udział tak jak przed rokiem wyniósł 10 proc. Nakłady na marketing w wyszukiwarkach (SEM) były o 8,9 proc. wyższe niż rok wcześniej, (mimo to udział tej kategorii zmalał z 33,8 do 32,3 proc.), a na ogłoszenia - o 17,9 proc. wyższe (co dało wzrost udziału z 12,9 do 13,3 proc.). Procentowo najmocniej wzrosły inwestycje na reklamy mobilne - o 64 proc. (udział tej kategorii wyniósł już 23,5 proc.), oraz na reklamy w social media - o 31 proc. (do 13,5 proc. udziału).
Więcej na Wirtualnemedia.pl.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Trendy 2022: Water footprint i niebieskie jedzenie
-
Centra handlowe powinny działać na rzecz ekologii (badanie)
-
PwC: customer experience z coraz większym znaczeniem w e-commerce
-
FRSiH: Power of e-commerce, czyli tort jest dość duży, by go kroić
-
Kontrole skarbówki coraz bardziej szczegółowe
-
Czy przyszłość żywienia jest z proszku? - analiza
-
Co decyduje o sukcesie e-sklepów?
-
Hybrydowy model pracy idealny dla 77 proc. pracujących Polaków
-
handlowy czwartek
Boom na e-zakupy. Czy to jest dla każdego?
-
E-zakupy - dla każdego?
- Prezes SPP: Chleb jest najbardziej podstawowym produktem (wywiad)
- Lista firm z branży piekarniczo-cukierniczej
komentarze (0)