Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rozwiązania IT umożliwiają tworzenie dokładnych profili konsumentów

W oparciu o rozwiązania informatyczne rejestrowane są ogromne ilości danych pochodzących z prowadzonych transakcji. Tak ogromne zasoby informacji umożliwiają budowanie kompleksowej polityki lojalnościowej, ale także coraz bardziej dokładnych i rozbudowanych profili konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2015, 13:32
Rozwiązania IT umożliwiają tworzenie dokładnych profili konsumentów
Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics

Wszystko po to, aby jak najwięcej dowiedzieć się o nawykach klientów, sposobie zakupów czy samej konfiguracji ich koszyka. - Wprowadzane rozwiązania analityczne CRM, czy aplikacje służące do planowania popytu rynkowego wspierają prowadzenie biznesu. Funkcjonowanie tych rozwiązań opiera się na zaawansowanych algorytmach statystycznych lub sieciach neuronowych, które analizują setki różnych czynników mających wpływ na popyt. Współczesne narzędzia posiadają mechanizmy, które sukcesywnie korygują swoje algorytmy, dostosowując je do aktualnych uwarunkowań - tłumaczy Janusz Małgorzaciak.

Ekspert zwraca uwagę, że polskie przedsiębiorstwa dokonały w ostatnich latach wyraźnego skoku technologicznego wprowadzając rozwiązania informatyczne pozwalające na sprawne zarządzanie informacją w firmie. - Oznacza to, że nie odbiegają one w znaczącym stopniu od poziomu reprezentowanego przez przedsiębiorstwa z krajów zachodnioeuropejskich. Istotne jest jednak zbudowanie takiego zaplecza informatycznego, które zapewni faktyczną przewagę konkurencyjną w kluczowych procesach biznesowych. Umożliwi szybką reakcję na zmiany popytu rynkowego, pozwoli stworzyć nowe kanały sprzedaży, zapewni obniżenie kosztów zapasów, przyspieszy procesy magazynowe, czy doprowadzi do sprawniejszej obsługi wysyłek - zaznacza dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics.

- Podsumowując, rozwiązania informatyczne powinny odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów, prowadzić do poprawy rentowności i otwierać nowe możliwości rynkowe - dodaje.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic ekonsulting 2015-09-12 22:12:58

    Analityka danych, informacja gospodarcza, segmentacja klientów: artmetic.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!