Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Biznes i technologie

Rusza rePETa - ogólnopolska kampania wspierająca selektywną zbiórkę odpadów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-08-2018, 14:34
Fundacja Nasza Ziemia, w partnerstwie z firmami systemu Coca-Cola i przy wsparciu finansowym z The Coca-Cola Foundation, rozpoczyna pilotażową, ogólnopolską kampanię „rePETa”. Jej celem jest edukacja i budowanie świadomości na temat segregacji i recyklingu, ze szczególnym uwzględnieniem plastikowych opakowań wykonanych z PET. Jednocześnie, kampania jest pomyślana jako wsparcie dla samorządów w skutecznej, selektywnej zbiórce odpadów.

Według tegorocznego raportu Eurostatu statystyczny Polak generuje rocznie 307 kg odpadów. Rosnące góry śmieci są coraz większym wyzwaniem dla samorządów, które są odpowiedzialne za skuteczną zbiórkę i segregację odpadów. 

W ramach kampanii „rePETa” wybrane samorządy otrzymają specjalnie zaprojektowane pojemniki do zbiórki plastikowych odpadów. Czytelne infografiki na pojemnikach będą informować o tym, jakie wrzucać do nich odpady, a także o tym, jakie przedmioty codziennego użytku można otrzymać z plastiku. Pojemniki zostały wykonane z użyciem plastiku pochodzącego z recyclingu.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!