Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Rynek czeka na partnerów technologicznych

Przedstawiciele biznesu potrzebują partnerów technologicznych, szczególnie dokonując inwestycji w innowacje takie jak rozwiązania chmurowe - wynika z badania przeprowadzonego dla koncernu Microsoft przez IDC.


Autor: PAP
Data: 16-07-2015, 13:26

Z badania wynika, że klienci z branży IT chcą kontaktować się z zaufanymi partnerami lokalnymi przed podjęciem strategicznych decyzji inwestycyjnych czy rozwojowych. Microsoft zwraca uwagę, że przedstawiciele biznesu potrzebują podmiotu, który przeprowadzi firmę "przez wszystkie procesy związane z adaptacją odpowiednich rozwiązań".

- Jak pokazuje raport IDC, rola partnerów w branży IT jest ogromna. Klienci biznesowi 86 proc. zakupów nowych technologii dokonują za pośrednictwem firm partnerskich. Podkreślają również, że ważne jest dla nich, by we wdrażaniu innowacji towarzyszyli im zaufani lokalni partnerzy, którzy pomogą im dostosować się do zmieniającego się rynku, wybrać i wdrożyć najodpowiedniejsze dla ich biznesu rozwiązania - poinformował PAP dyrektor działu rozwoju organizacji partnerskich Microsoft Polska Karol Wituszyński.

Zwrócił też uwagę, że koncern wspiera swoich partnerów technologicznych, aby ci przechodzili z modelu transakcyjnego do doradczego, który z założenia ma się opierać na "długofalowej relacji z klientem".

- Ważnym elementem takiego podejścia jest wykorzystanie możliwości chmury, która według szacunków IDC już dziś generuje 55 proc. wydatków na IT, a jej udział będzie znacząco rósł - dodał Wituszyński.

Badanie IDC pokazuje również, że klienci coraz bardziej sobie cenią jakość obsługi - 72 proc. ankietowanych zadeklarowało gotowość do zapłacenia wyższej ceny za dobrą obsługę transakcji.

Szczegółowe dane na ten temat zostały zaprezentowane podczas trwającej od środy w Stanach Zjednoczonych Worldwide Partner Conference 2015, organizowanej przez Microsoft. To doroczne spotkanie firm partnerskich, w trakcie którego prezentowane są innowacje technologiczne oraz strategia współpracy z kanałem partnerskim. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 15 tys. partnerów z całego świata - podał koncern.

Opublikowane wyniki powstały z zsumowania badań IDC z lat 2013-2015.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Karol Wituszyński RSS ALERT    /    Microsoft RSS ALERT    /    IT RSS ALERT    /    technologie RSS ALERT    /    IDC RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!