W ramach XI edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego zaplanowaliśmy m.in. takie sesje i dyskusje dotyczące rynku spożywczego i handlu:
Rynek spożywczy. Czas konsolidacji
- Ruszyła machina konsolidacji – przegląd najciekawszych transakcji
- Nie tylko organicznie. Kto ma apetyt na wzrost poprzez przejęcia?
- Które kategorie i segmenty dojrzały do akwizycji? Tłuste kąski na rynku
- Sukcesja silnym determinantem fuzji i przejęć na rynku spożywczym
- Fundusze, inwestorzy branżowi – kto jest zainteresowany transakcjami?
Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego
- Decyzje biznesowe na karuzeli trendów. Nadążyć za świadomym i wymagającym konsumentem
- Sztuka dotarcia. Strategie marketingowe dopasowane do konsumentów. Znane marki w nowej odsłonie
- Nowe produkty, nowe potrzeby, nowe opakowania. Innowacja i tradycja
- Czy pokolenie młodych przedsiębiorców zrewolucjonizuje rynek spożywczy?
Żywność i jedzenie – moda i styl
- Jedzenie jako element popkultury – szanse i wyzwania dla sektora spożywczego
- Wartość i przyjemność jedzenia. Rozkwit i przyszłość kultury foodie
- Gotowanie na topie. Blogosfera, social media i trendy kulinarne kształtują rynek spożywczy
- Kucharz i dietetyk nowymi autorytetami. Jak wykorzystać ten potencjał?
- Branża HoReCa na fali mód i trendów
- Potencjał współpracy marek spożywczych i gastronomii. Jak to zrobić?
European Start-up Days / The Future Of The Market – nowy konsument
Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość
Procesy zakupowe a różnice pokoleniowe. Nowe modele zachowań
Zakupy online czy stacjonarnie, a może omnichannel?
Personalizacja, wyjątkowość, marka – co się liczy dla młodych klientów?
Reakcje na różne formy reklamy. Zaufanie, lojalność, prywatność
Smart konsument w świecie omnichannel
Big Data w handlu. Wielki brat zagląda do koszyka Polaka
Ewolucja od ceny do jakości. Jak zanik „instynktu łowcy” zmieni rynek?
Pokolenie online kształtuje ofertę sklepów. A co z potrzebami silver generation?
Koniec ery niemego konsumenta. Klient decyduje o ofercie sklepu
Nowe technologie, e-grocery, e-lojalność – wyzwania cyfrowego handlu
Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
Handel 4.0: ekologia, premium, digital
Ekologiczny produkt i wyposażenie. Nowe otwarcie w relacjach sieć – konsument
Budowanie doświadczenia zakupowego. Co ważniejsze – technologia czy uśmiechnięty sprzedawca?
Premium, ale inaczej. Jak budować limitowaną ofertę w gospodarce nadmiaru?
Personalizacja promocji odpowiedzią na brak lojalności
Przyjemne zakupy? Technologia kreuje trendy
European Start-up Days / Digital marketing
Najnowsze trendy w marketingu. Przekaz jedno- i wielokierunkowy. Rola social mediów
Digital marketing. Wiedza o kliencie, personalizacja narzędzi, mobilność
Od kampanii do konwersacji. Rola narzędzi PR – zacieranie różnic z marketingiem
Sztuka wpływania. Followersi, influencerzy, celebryci
Marketing w czasach fake newsów. Zaufanie jako kapitał
Często czy intensywnie? Marketer i klient wobec przesytu treścią
Wkrótce szczegóły wydarzenia. Więcej informacji: www.eecpoland.eu
komentarze (0)