Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

SARE chce reaktywować Gadu-Gadu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-06-2017, 14:13
Technologiczna spółka SARE, specjalizująca się w zintegrowanym marketingu internetowym, planuje zakup jednego z najstarszych i najpopularniejszych komunikatorów na polskim rynku – Gadu-Gadu.
SARE chce reaktywować Gadu-Gadu
fot. materiały prasowe

Gadu-Gadu szczyt swojej popularności osiągnął w ubiegłym dziesięcioleciu. Według SARE komunikator wciąż posiada ogromny potencjał, zarówno infrastrukturalny, jak i wizerunkowy, który spółka zamierza wykorzystać i rozwinąć.

 - Mamy precyzyjnie określone cele i założenia związane z rozwojem GG. Jako eksperci w dziedzinie poczty elektronicznej oraz e-mail marketingu, jesteśmy w stanie przewidzieć i zdefiniować trendy oraz następujące zmiany w tej dziedzinie. Dlatego ten komunikator idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju, a tym samym uzupełni nasze portfolio usług. Dzięki temu nasi obecni i przyszli klienci będą mogli się spodziewać jeszcze szerszego, a jednocześnie bardziej zintegrowanego zakresu usług – powiedział Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!