Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

SARE rozpoczęło badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-07-2017, 11:16
Po raz 14 spółka SARE przeprowadzi badanie poświęcone wykorzystaniu poczty elektronicznej. Analiza ma pomóc w monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu, a także poznawać preferencje i sposoby wykorzystania poczty e-mail przez polskich internautów.
SARE rozpoczęło badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej
fot. materiały prasowe

Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel? Na takie i inne pytania odpowiedzą uczestnicy badania wykorzystania poczty elektronicznej, którego autorem jest spółka SARE.

– Uzyskane odpowiedzi będą niezwykle pomocne dla firm, które w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych wykorzystują newslettery. Żeby ta forma reklamy była skuteczna, musimy dowiedzieć się jaki content jest atrakcyjny dla internautów, co uważają za wiadomości-śmieci i co przeszkadza im w obecnych newsletterach. Pozwoli to nam na dostosowanie naszego systemu do potrzeb klientów – mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!