Sektor FMCG jest skazany na monitoring i analizy
- Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
- Data: 13-08-2015, 19:06

Firmy z branży dóbr szybko zbywalnych dostrzegły, że rozwiązania informatyczne stanowią element budowania ich trwałej przewagi konkurencyjnej w zmiennym otoczeniu biznesowym. - Ze względu na różnorodność procesów i transakcji charakterystycznych dla organizacji z tego sektora, należy zbudować stabilne i elastyczne środowisko informatyczne pozwalające na optymalizację procesów oraz zapewniające szybką reakcję na zmiany warunków gry rynkowej - komentuje Janusz Małgorzaciak.
- Z tego powodu firmy FMCG szukają rozwiązań, które będą miały bezpośredni wpływ na poprawę jakości obsługi klienta, lepsze planowanie i optymalizację kosztów, obsługę nowych, wyróżniających form sprzedaży czy zapewnienie mechanizmów zarządzania kategoriami produktów. Wszystko po to, by zapewnić lepsze dotarcie do konsumentów - dodaje.
Zmienna sytuacja gospodarcza uczuliła firmy z branży FMCG na kluczową kwestię zapewnienia oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Właśnie z tego powodu, wprowadzenie rozwiązań informatycznych musi mieć bezpośredni wpływ na podniesienie rentowności prowadzonego biznesu, poprawę marży oraz zapewnienie szybkich i mierzalnych korzyści (Time to Benefit / Time to Profit).
komentarze (1)
Monitoring zachowań klienta, analiza danych: artmetic.pl
Odpowiedz