Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Sektor spożywczy jednym z największych beneficjentów rewolucji mobilnej

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-04-2013, 14:17
Sektor spożywczy jest jednym z największych beneficjentów rewolucji mobilnej, która dokonała się na rynku konsumenckim. Jak to możliwe? Pojawienie się na rynku przystępnych cenowo smartfonów i tabletów skłoniło dostawców systemów IT, w tym bardzo zaawansowanych rozwiązań wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem, do "uwolnienia" danych biznesowych.
Sektor spożywczy jednym z największych beneficjentów rewolucji mobilnej
Sławomir Kuźniak z BPSC

Choć korzystają na tym firmy z wielu branż, to przedstawiciele sektora spożywczego z racji specyfiki swojej działalności - w szczególności. - Dzisiaj pracownicy firm produkcyjnych, dystrybucyjnych, mogą uzyskać dostęp do strategicznych informacji z poziomu telefonu oraz tabletu i w praktyce podejmować decyzje w czasie rzeczywistym. Dotyczy to zarówno menedżerów najwyższego szczebla, kadrowców, pracowników produkcji, finansów jak i szeregowych pracowników - mówi Sławomir Kuźniak z BPSC.

- Rewolucja mobilna całkowicie zmieniła też filozofię pracy handlowców. Jeszcze kilka lat temu, szczytem technologicznego zaawansowania był palmtop, który umożliwiał zbieranie i ewidencjonowanie zamówień. Obecnie wysłużony palmtop jest coraz częściej zastępowany przez tablet, który w połączeniu ze specjalistycznymi aplikacjami staje się centrum zarządzania relacjami z klientami. Zwłaszcza jeśli te aplikacje są zintegrowane z innymi systemami w firmie - dodaje.

Jak duże możliwości otworzyła przed handlowcami rewolucja mobilna pokazuje przykład Mobilnego Sprzedawcy, aplikacji zintegrowanej z systemem ERP Impuls EVO. Sprzedawca może dzisiaj zbierać i przetwarzać w czasie rzeczywistym tak dużo informacji, że współpraca producentów i dystrybutorów z sieciami handlowymi staje się znacznie łatwiejsza. Handlowcy mają wgląd we wszystkie dane dotyczące danego klienta. Dotyczy to między innymi wcześniejszych zamówień, obrotów, marż, ale także niezapłaconych faktur oraz wszelkich innych informacji obejmujących handlową historię współpracy. W praktyce, podczas spotkania handlowca z klientem, aplikacja pozwala ocenić ekonomiczny sens zastosowania określonej polityki upustowej i jest potężnym narzędziem umożliwiającym negocjowanie warunków.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Olek 2017-01-24 20:42:25

    Dyzma jak nic Dyzma.Zmusilem Dyzmę zeby wrzucił węgiel teściowej(sposobem)bo inaczej musiałbym sam wrzucać.Szwagier.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!