SGS od kwietnia rozpoczyna współpracę z firmą Qualimo
Korporacja będzie korzystać z narzędzia analizy, jakim jest system badawczy Qualimo. Organizacje wspólnie dostarczą unikalny na rynku produkt, który zgromadzi w jednym systemie informacje zwrotne od klienta i tajemniczego klienta.
- Qualimo zaoferowało SGS swój system, który pomoże przeprowadzić analizę danych z audytów, zwizualizuje informacje oraz dostarczy je do odpowiednich osób - mówi Grzegorz Porzucek, Managing director Qualimo i dodaje - jesteśmy pewni, że nasza współpraca zaowocuje produktem, który nie będzie miał sobie równych na polskim rynku.
Współpraca ma polegać na wprowadzaniu do systemu Qualimo informacji zdobytych z audytu tajemniczego klienta, przeprowadzonego przez SGS. Aplikacja wygeneruje informację zwrotną, która jeszcze lepiej pozwoli przyjrzeć się pracy obsługi klienta i wychwyci wszystkie błędy w funkcjonowaniu firmy, stojące na drodze jej dalszego rozwoju.
SGS jest największą niezależną organizacją na świecie, zajmującą się introspekcją, kontrolą oraz certyfikacją wyrobów i usług na użytek międzynarodowej wymiany handlowej. Certyfikuje firmy na całym świecie, obecnie posiada 40 lokalnych akredytacji i prawo przeprowadzania audytów w każdym kraju. Realizuje takie projekty, jak: Audyty Skuteczności Promocji, Audyty Etyczne, Weryfikacja jakości pracy serwisów i serwisantów, Audyty autoryzacji serwisów branży motoryzacji czy Szkolenia pracowników. Specyficznym rodzajem drugiej strony są Audyty Tajemniczego Klienta "Mystery Client". Posiada ponad 1 000 biur, zatrudnia ponad 60 000 pracowników.
Firma Qualimo z kolei, jest ekspertem w dziedzinie innowacyjnego monitorowania jakości relacji z klientem. System informatyczny, którym posługuje się podczas badań, generuje wiarygodną informację zwrotną, docierającą na każdy szczebel zarządzania firmy. Zdobyte wiadomości są zawsze aktualne (badanie w czasie rzeczywistym), co powala w krótkim czasie wyodrębnić problemy operacyjne firmy oraz szybko zdiagnozować zagrożone relacje.
