Sharp szykuje się do wejścia na rynek produktów dla zwierząt
- Autor: PAP
- Data: 11-06-2018, 16:01

Jak wskazano, firma wprowadzi do sprzedaży 30 lipca "inteligentną toaletę dla kotów", która ma monitorować stan ich zdrowia. Początkowo produkt ma być sprzedawany w Japonii, jednak w przyszłości Sharp chce go kierować również na rynki zagraniczne.
Cytowany przez agencję dyrektor zarządzający japońskiej firmy Yoshisuke Hasegawa powiedział, że Sharp zainteresował się branżą dla zwierząt, by oferować produkty wykorzystujące internet rzeczy (IoT) oraz sztuczną inteligencję, których "jest na tym rynku mało".
Jak wyjaśnili przedstawiciele Sharpa, w zaawansowanej technologicznie kuwecie wykorzystano rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i IoT. Umożliwiają one np. monitorowanie wagi zwierzęcia i składu jego odchodów, by na czas wykryć ewentualne nieprawidłowości w stanie jego zdrowia. Właściciele będą mogli analizować zebrane przez inteligentny produkt dane za pośrednictwem specjalnej aplikacji w telefonie komórkowym.
Nowy produkt ma kosztować 24,8 tys. jenów. Firma deklaruje, że miesięcznie będzie produkować 2,5 tys. sztuk e-kuwet.

więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
MRiRW: konsultacje w zakresie dobrostanu zwierząt do 21.01.
-
Hiszpania uznała zwierzęta za istoty czujące
-
MSC: Chroń oceany, wybierając karmę dla zwierzaka
-
Pandemia nie miała wpływu na wysokość wydatków na zwierzęta
-
8 trendów, które będą kształtować rynek produktów dla zwierząt
-
Euromonitor: 5 trendów, które zmienią e-handel
-
Zbliża się koniec chowu klatkowego w krajach UE
-
Branża zoologiczna rośnie mimo pandemii
-
Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
-
Izrael: Kot przez 19 dni podróżował w kontenerze. Przeżył dzięki słodyczom
komentarze (0)