• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sieci handlowe inwestują w digital signage. Rynek ten rośnie z roku na rok

Cyfrowych ekranów nadających reklamy może być w Polsce już 20 tys. Polski rynek branża szacowała na 10 tysięcy sztuk. Kryzys trochę przystopował rozwój, ale od połowy 2010 r. przyrost ich liczby jest bardzo duży - podała "Rzeczpospolita".
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 06-06-2011, 08:11

 Na świecie wartość tego rynku to 1,3 mld dol. W 2016 roku - licząc nie tylko wydatki na reklamę na takich ekranach, ale także technologię i na same nośniki ma wzrosnąć do 4,5 mld dol.

Jak pisze "Rzeczpospolita", w Polsce wartość branży na razie wciąż nie jest wielka. W 2009 r. CR Media Consulting szacowało, że w 2012 roku udział wydatków na taką formę promocji w reklamowym rynku sięgnie 2 proc. To oznaczałoby poziom 150 mln zł. Zdaniem ekspertów m.in. z powodu kryzysu jego wartość jest sporo mniejsza.

Sieci są z takiej formy reklamy zadowolone. Błażej Patryn, rzecznik sieci Piotr i Paweł, mówi, że elektroniczne ekrany pomagają klientom sklepów w wyborze odpowiedniego produktu, podnoszą znajomość marki i poprawiają jej wizerunek.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!