Silver generation – wyzwanie dla marek spożywczych
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 16-08-2018, 19:25

- Dyskusja na temat starzenia się naszego społeczeństwa trwa od kilku lat, osób w wieku 60+ jest w naszym kraju już ponad 9 mln, obecnie stanowią 24 proc. ludności kraju. Nie da się ukryć, że zachodzące zmiany demograficzne są wyzwaniem dla prowadzonej polityki publicznej, jednocześnie są dużą szansą rozwoju dla wielu segmentów rynku komercyjnego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Liberka, Strategy Director w Agencji Grandes Kochonos.
- Pomimo tego, że w naszym kraju o starzejącym się społeczeństwie i jego następstwach dla gospodarki mówi się od jakiegoś czasu, dojrzali konsumenci byli pomijani w ofertach rynku spożywczego i wciąż stanowią margines na tle innych grup docelowych. Na demograficzne zmiany, co było naturalną koleją rzeczy, najszybciej zareagował rynek farmaceutyczny, szeroko pojęty rynek opieki, następnie segment turystyczny z pełną ofertą wypoczynku dla osób dojrzałych. Dopiero od kilku lat tzw. „silversi” mogą znaleźć dla siebie produkty w segmencie spożywczym - dodaje.
komentarze (0)