• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

SM Mlekpol: Opakowanie produktu powinno być synonimem marki

- Opakowanie jest pierwszym, więc jednym z najważniejszych elementów promocji zarówno marki jak, i samego produktu. Powinno zainteresować, przyciągnąć i zachęcić konsumenta do zakupu danego towaru. Musi wzbudzić zaufanie. Badania konsumencie potwierdzają, że ponad połowa decyzji zakupowych podejmowana jest pod wpływem impulsu. Tym bodźcem jest najczęściej właśnie wyróżniające się opakowanie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2018, 14:28
SM Mlekpol: Opakowanie produktu powinno być synonimem marki
Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie/ fot. materiały prasowe

- Ważne aby opakowanie stanowiło synonim marki, było skierowane do konkretnej grupy konsumentów, sugerowało spełnienie danej potrzeby np. orzeźwienia, zaspokojenia głodu, sentymentu do krainy dzieciństwa czy chęć wzmocnienia aktywnej formy. SM Mlekpol słucha konsumentów. Odpowiada na ich potrzeby. Jako producent regionalnych, naturalnych wyrobów mleczarskich nawiązujemy szatą graficzna opakowań do źródeł pochodzenia samego surowca. Najlepszym przykładem jest nasza flagowa marka – Łaciate. Szata graficzna opakowań od 23 lat niezmiennie, to łaty kojarzące się naturalną producentką mleka. To synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości. Inne potrzeby zaspokajają marki Mazurski Smak i Maślanka Mrągowska, których opakowania nawiązują do regionu, z którego pochodzą wyroby. Mazurski krajobraz z kartonów Maślanki Mrągowskiej i opakowań wyrobów Mazurski Smak to klimat beztroskich wakacji kojarzących się z Mazurami i sielskim wypoczynkiem w krainie jezior - wylicza Ewa Gromadzka.

I zapewnia, że firma nie skupia się wyłącznie na designie opakowań. - Najważniejsze jest bezpieczeństwo konsumenta a więc pewne przechowywanie i wygodne podanie produktu. SM Mlekpol od lat współpracuje z najlepszymi, sprawdzonymi producentami opakowań. Wszystkie nasze kartony, kubki, folie spełniają najbardziej rygorystyczne normy prawa polskiego, europejskiego i Stanów Zjednoczonych - zapewnia Ewa Gromadzka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!