Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Sposoby na promocję firmy w internecie - e-book z poradami na start

Strona 2 z 2


Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Aleo.com
Data: 12-05-2020, 08:09

W jaki sposób pisać treści w internecie?

Internet jest pełen poradników o tym, jak pisać w internecie. Dlatego w publikacji skupiliśmy się na bardziej technicznych aspektach pracy z tekstem, które nie wymagają talentów pisarskich, a opierają się na znajomości algorytmów indeksujących treści. Czytając, powinieneś dowiedzieć się, na jakie elementy zwrócić uwagę publikując wpisy na blogu, z jakich narzędzi korzystać szukając tematów tekstów i czym są słowa i frazy kluczowe dla SEO. Pokażę, czym jest duplikacja treści na stronie, w jakich sytuacjach najczęściej do niej dochodzi i dlaczego należy jej unikać.


Jak stworzyć płatne reklamy na Facebooku

W Polsce ponad 17 milionów osób ma założone konto na Facebooku, nic dziwnego, że jest to najpopularniejsze miejsce do reklamowania się w mediach społecznościowych. Wbrew pozorom, to nic trudnego. Dla tych, którzy nigdy nie prowadzili komercyjnych działań na platformie Marka Zuckerberga, pokażę krok po kroku jak stworzyć pierwszą kampanię w menedżerze reklam. Omówię również najważniejsze wskaźniki efektywności i metody targetowania. Jest to dobra „ściąga” podczas planowania kampanii, którą można uzupełniać o kolejne podpunkty wraz z rozwojem naszych umiejętności. Podobnie jak w większość działań w internecie, później najważniejsza jest optymalizacja, czyli wyciąganie wniosków z poprzednich kampanii, aktualizowanie założeń, modyfikacja treści i targetowania.

Czy e-mail marketing działa w 2020 roku?

Pomimo upływu lat e-mail to ciągle jedno z najważniejszych narzędzi używanych do prowadzenia działań marketingowych w internecie. Obecnie pełni ono bardziej funkcje wspomagające sprzedaż i obsługę klienta, niż główny kanał dotarcia do użytkowników - jednak ciągle warto znać podstawy e-mail marketingu. Z publikacji dowiesz się, z jakich elementów składa się skuteczna kampania e-mailowa oraz o czym pamiętać podczas jej projektowania, wymienię również najpopularniejsze programy i narzędzia stosowane w wysyłaniu i tworzeniu newsletterów.

Mam nadzieję, że namówiłem, choć część z czytelników do poznania podstaw marketingu w internecie. Dla wszystkich zainteresowanych, całą publikację za darmo można pobrać pod adresem: https://aleo.com/pl/bezplatny-poradnik-pdf-do-pobrania.

Autorem artykułu jest Jarosław Paduszyński, pracujący przy rozwoju i promocji bazy firm ALEO.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (2)

  • MarcelinaZ 2020-05-13 09:18:43
    Dobra strona internetowa i jej pozycjonowanie jest gwarancją sukcesu i dobrej reklamy. Nie znałam się na tym jak założyć stronę www więc skorzystałam z pomocy Zdobywców Sieci oni zrobili kawał dobrej roboty. Dodatkowo moje profile w SM są cały czas prowadzone i tam moi klienci również zaglądają, interes się kręci.
  • Kasia 2020-05-13 17:11:19
    Dla mnie najważniejsze w marketingu internetowym jest posiadanie własnej, unikalnej strony internetowej. Stworzyłam swoją w webwavecms.com i wszystkim gorąco polecam. Jest najlepszy według rankingu: kreatorystronnwww.pl i według mnie też. :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!