Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Sprzedawcy nie mogą czekać na dostawy

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 28-01-2019, 10:51
Zarządzanie transportem dla największych firm FMCG wymaga dużej uwagi, wysokiego poziom usług oraz KPI’s wynoszących blisko 100 proc. skuteczności. Platformy logistyczne, sprzedawcy masowi lub supermarkety nie mogą czekać na dostawę towarów - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Maxime Legardez, CEO & Founder Everoad.
Sprzedawcy nie mogą czekać na dostawy
Maxime Legardez, Everoad

Zwraca uwagę, że terminy są ustalane z wyprzedzeniem, aby mieć pewność, że setki ciężarówek będą w stanie rozładować ładunek tego samego dnia. - Firmy wymagają informacji w czasie rzeczywistym. Dlatego wiele utalentowanych pracowników dołącza do Everoad, aby rozwijać tę część branży transportowej. W Everoad przywiązujemy ogromną wagę do potrzeb naszych klientów, ponieważ to właśnie z myślą o klientach zbudowaliśmy Everoad – mówi Maxime Legardez.

Wiąże się to bezpośrednio z brakiem kierowców. - Branża musi za wszelką cenę promować ten ważny zawód. Kierowcy ciężarówek są bohaterami naszej gospodarki. Jeśli zatrzymają się na 24 godziny, świat również się zatrzyma. Każde konsumowany przez nas produkt jest dostarczany za pośrednictwem naszych dróg i ciężarówek. Branża musi zainwestować w szkolenia, wspierać fakt bycia kierowcą ciężarówki, jak i obniżyć cenę uzyskania prawa jazdy itp. - mówi CEO Everoad.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!