Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Światowy trend panujący w opakowaniach z wysokiej półki to minimalizm

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2014, 12:03
- Ludzie z zasobnym portfelem, doskonale rozumieją, że proste jest mądre i są do tego konsekwentnie przyzwyczajani. Sekretnym sosem, pozostaje więc kształt i przede wszystkim materiał z którego są one wykonane. Często uszlachetnione matową folią, czy innymi wyszukanymi zdobieniami - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Mariusz Słowik, twórca agencji Owocni.pl.
Światowy trend panujący w opakowaniach z wysokiej półki to minimalizm
Mariusz Słowik, twórca agencji Owocni.pl

Zdaniem Mariusza Słowika, twórcy agencji Owocni.pl, z minimalizmem jest jednak pewien kłopot, zarówno w Polsce, jak i krajach bloku wschodniego.

- To co na świecie uważane jest za proste u nas uważane jest za prostackie. Proste, informacyjne i niereklamowe projekty, które były symbolami ZSRR, po prostu wciąż wywierają wpływ na umysł naszych konsumentów i pragnienie renesansowo - delikatesowych ubarwień wszystkiego na ówczesny „styl zachodni". I tak jak na świecie rezygnuje się z detalu, na rzecz czytelnych jednoznacznych komunikatów, tak w Polsce pokutuje jeszcze przekonanie, że „bogate" jest to co jest „bogato" ozdobione - twierdzi Mariusz Słowik.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!