Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Trackvertising i marki spożywcze w teledyskach. Jak to się robi?

  • Autor: Anna Wrona
  • Data: 08-07-2022, 07:40
Przybywa współprac marek spożywczych z piosenkarzami. Co trzeba zrobić, żeby ulokować produkt w teledysku? Jak zrobić to dobrze i na co uważać?
Trackvertising i marki spożywcze w teledyskach. Jak to się robi?
Trackvertising to współpraca artysty z marką, w ramach której powstaje dedykowany, spersonalizowany teledysk-reklama; fot. kardy z teledysków

Trackvertising: Co to jest?

Piosenki i teledyski zrealizowane dla konkretnego produktu to coraz bardziej widoczne w Polsce zjawisko. W ostatnim czasie w takie współprace weszli m.in. Viki Gabor (ciastka Hit w teledysku „So What”)Young Leosia (Tiger w teledysku "Rok Tygrysa") czy Julia Żugaj (shake KFC w piosence Shake).

O skuteczność takiej formy reklamowania produktów portalspozywczy.pl zapytał Annę Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas, Marka Myślickiego, Chief Growth Officer Stor9 oraz Pawła Jaroszyńskiego, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.

Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!