Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Transport drobnicowy dynamicznie rośnie

Polski rynek przewozów drobnicowych dynamicznie się rozwija. Nowe centra dystrybucyjne rosną w całej Europie centralnej, a firmy coraz częściej decydują się na konsolidację zapasów w ramach magazynów obejmujących większe regiony. Ich sprawna obsługa jest możliwa właśnie dzięki dobrze rozwiniętemu transportowi drobnicowemu.

Transport drobnicowy dynamicznie rośnie
Sebastian Plesiński, Dyrektor Sprzedaży, DSV Road /fot. DSV

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 24-06-2015, 12:20

Systematyczne skracanie czasów transportu sprawiło, że terminy dostaw pomiędzy krajami naszego regionu niewiele różnią od czasów dostaw transportu krajowego. Ma to wpływ na cały łańcuch logistyczny. -Wiele firm decyduje się na rezygnację z krajowych magazynów na rzecz jednego regionalnego, z którego realizowana jest cała dystrybucja. Pozwala to na optymalizację stoków magazynowych i tym samym ograniczenie kosztów całego łańcucha dostaw. Umiejętne zarządzanie godzinami przyjmowania zleceń do realizacji oraz wybór rzetelnego operatora logistycznego pozwalają na utrzymanie dotychczasowego czasu realizacji transportów - od momentu złożenia zlecenia do dostawy do finalnych odbiorców, a tym samym pozwala na zapewnienie wymaganych standardów obsługi i konkurencyjności – mówi Sebastian Plesiński, Dyrektor Sprzedaży, DSV Road.

 Pomimo znacznego przyspieszania w zakresie realizacji przewozów drobnicowych najczęstszymi pytaniami klientów pozostają niezmiennie te o częstotliwości wyjazdów oraz czasy dostaw do finalnych odbiorców. Im większe bowiem są możliwości operatora, tym wyższe stają się również wymagania jego klientów. - Dla klientów posiadających duże, regularne potoki ładunków szczególnie istotne są godziny odbiorów z magazynów wysyłkowych. Rola operatora logistycznego nie jest łatwa i wymaga stosowania rozwiązań „szytych na miarę”, aby zapewnić późne godziny odbiorów i szybkie czasy dostaw. Tylko sprawna i rozbudowana międzynarodowa sieć dystrybucyjna pozwala więc zapewnić klientom oczekiwany przez nich poziom serwisu. Obecnie, większość klientów nie rozmawia o cenie usługi zanim operator nie potwierdzi oczekiwanego czasu realizacji zlecenia. Tym samym cena usługi w przewozach drobnicowych przestała być najważniejszym elementem wyboru operatora logistycznego - mówi Sebastian Plesiński z DSV Road.

więcej informacji:

Sebastian Plesiński RSS ALERT    /    DSV Road RSS ALERT    /    transport drobnicowy RSS ALERT    /    transport drogowy RSS ALERT    /    transport drogowy w Polsce RSS ALERT    /    logistyka produktów FMCG RSS ALERT    /    logistyka magazynowa RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • gacek 2015-09-11 10:45:58
    Mogę tylko potwierdzić. Przykładem jest np dynamiczny rozwój firmy 123 Logistic z Zielonej Góry, która zajmuje się m.in. transportem drobnicowym i muszę przyznać, że chłopaki radzą sobie naprawdę świetnie.
  • Kamila 2017-11-20 09:08:49
    Nic dziwnego, że rośnie. Skoro firma Profinman z Inowrocławia udowadnia, że da się, że można terminowo, że robi się to profesjonalnie. Jestem z tej firmy bardzo zadowolony.
  • Piotr 2019-04-17 21:51:27
    Usługi w ramach transportu drobnicowego świadczy firma Net-Cargo z Gdyni. To prawdziwi profesjonaliści w temacie. Dużym atutem jest prowadzony przez nich stały nadzór nad transportem ładunków. Potrafią poradzić sobie w najmniej spodziewanych i nieoczekiwanych sytuacjach.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!