Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Trendy konsumenckie napędzają logistykę produktów mrożonych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 12-05-2016, 14:23
Konsumenci w Polsce są coraz bardziej świadomi, wybierają produkty wartościowe, zawierające, jak najmniej konserwantów i ulepszaczy smaku. Takimi produktami są warzywa i owoce zamrożone natychmiast po zbiorach oraz coraz większa ilość dań gotowych – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Szlęzak, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Frigo Logistics Sp. z o.o.
Trendy konsumenckie napędzają logistykę produktów mrożonych
Marcin Szlęzak, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Frigo Logistics Sp. z o.o.

Podkreśla, iż w dzisiejszej dobie, gdzie brakuje nam czasu, nie sposób przecenić tego, że możemy przygotować posiłek szybko. Powyższe zjawiska wpływają na zwiększenie spożycia produktów mrożonych, które jak donoszą badania, zachowują świeżość i wartości odżywcze. - Obserwując dojrzałe gospodarki, takie jak kraje Europy Zachodniej, Skandynawię, czy Stany Zjednoczone zauważamy, że segment produktów mrożonych, w skład których wchodzą warzywa i owoce, dania gotowe, ryby, mięso, lody, pieczywo mrożone, desery mrożone etc. jest kilkakrotnie większy niż w Polsce. Z uwagi na to zjawisko można przyjąć założenie, że segment produktów mrożonych w Polsce będzie wzrastał – mówi Marcin Szlęzak.

Zaznacza, że jednym z najbardziej istotnych elementów podczas realizacji dostaw tego typu artykułów jest zapewnienie ciągłości dostaw, bardzo wysokiej jakości serwisu, oraz stałej temperatury na każdym etapie transportu – która wynosi -18°C - Zaobserwować można coraz większe rozdrobnienie przy dostawie do jednego odbiorcy. Niezbędne staje się aby operator logistyczny produktów mrożonych dopasowywał się do rosnących oczekiwań rynku pod kątem jakościowym, prawnym oraz technologicznym – mówi dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Frigo Logistics.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!