Trendy marketingowe na 2018 r. w sektorze żywności
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 28-02-2018, 09:52
- Od kilku ładnych lat obserwujemy konsekwentny rozwój formatu video. Dziś filmy marketingowe to nie tylko spoty puszczane w telewizji, ale także transmisje na żywo, video recenzje produktów nagrywane z udziałem popularnych youtuberów czy video 360 stopni publikowane na Facebooku - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.
Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries/ fot. materiały prasowe
- W pierwszej części artykułu o trendach marketingowych w sektorze żywności wspominałem o zwiększeniu budżetów reklamowych na Facebooku, mixu PR-u i marketingu oraz o szukaniu przez firmy wyróżników. W tekście, który właśnie zaczęliście czytać, przedstawię kilka kolejnych trendów marketingowych, które odegrają znaczącą rolę w 2018 roku. Treści obrazem silne, czyli wzrost roli formatu video - mówi Michał Maciejewski.
3 trendy marketingowe na 2018 r. w sektorze żywności
Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)