Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ukraiński przedsiębiorca: Polski rząd nie zajmuje się efektywną promocją żywności by zwiększyć dochody z eksportu!

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-09-2017, 11:57
- Żywność stanowi dużą część PKB Polski. A rząd nie zajmuje się efektywną promocją, która mogłaby zwiększyć dochody z eksportu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Taras Barszczowski, właścicielem Grupy T.B. Fruit, która działa w Polsce, na Ukrainie i w Mołdawii.
Ukraiński przedsiębiorca: Polski rząd nie zajmuje się efektywną promocją żywności by zwiększyć dochody z eksportu!
Taras Barszczowski, właściciel firmy T.B.Fruit

O promocji polskiej żywności rozmawialiśmy z Tarasem Barszczowskim w kontekście produkcji i eksportu czarnej porzeczki. Polska jest liderem produkcji tych owoców, ale nie ma zbytu na przetwory.

- Moim zdaniem problemy ze zbytem czarnej porzeczki wynikają z nieznajomości tego owocu w świecie, czyli z braku działań marketingowych. Nikt na szeroką skalę nie promuje czarnych porzeczek na świecie, jako owoców z wieloma właściwościami zdrowotnymi. A co za tym idzie, niewielu konsumentów jest świadoma tych zalet. W USA prawdopodobnie nie znają tego owocu - tłumaczy właściciel T.B.Fruit.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!