• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Unilever zmniejszy wydatki reklamowe i rozwiąże umowy z połową agencji

Koncern Unilever zapowiedział, że zredukuje o połowę liczbę agencji kreatywnych, z którymi współpracuje na poziomie globalnym. To element planu, który ma doprowadzić do zmniejszenia rocznych wydatków marketingowych firmy o 2 mld euro - podaje serwis wirtualnemedia.pl
  • Autor: Wirtualnemedia
  • Data: 10-04-2017, 09:34
Unilever zmniejszy wydatki reklamowe i rozwiąże umowy z połową agencji
fot. shutterstock

Po tym jak w lutym br. finalnie nie doszło do zakupu Unilevera przez Kraft Heinz, pierwsza firma postanowiła wprowadzić plan, który zwiększy jej wartość dla akcjonariuszy. W rozmowie z inwestorami Greame Pitkethly, chief financial officer w Unileverze, przyznał, że koncern współpracuje obecnie z ok. 3 tysiącami agencji kreatywnych na całym świecie.

Pitkethly stwierdził, że zmniejszenie ich liczby byłoby korzystne dla firmy. W Wielkiej Brytanii Unilevera obsługują od strony kreacji takie agencje, jak MullenLowe, adam&eve DDB, Karmarama, Ogilvy&MAther. Z kolei w Polsce są to m.in. OS3 (pracuje dla marki Knorr) i DDB&tribal (dla Axe). Wraz z redukują liczby obsługujących go agencji Unilever planuje przygotowywać o 30 proc. mniej reklam, a częstotliwość ich emisji na rynkach wschodzących zmniejszyć o ok. 10 proc. Firma zamierza do 2019 roku obniżyć roczne wydatki na marketing o 2 mld euro.

Więcej w serwisie wirtualnemedia.pl

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!