• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Unilever zwiększył sprzedaż dzięki technologii śledzenia reakcji klientów

Firmy takie jak Procter & Gamble, Kimberly-Clark czy Unilever sięgnęły po technologię umożliwiającą śledzenie naszego wzroku, by dowiedzieć się jak spoglądamy na opakowania produktów i gdzie najczęściej spoczywa nasz wzrok, gdy spoglądamy na półki sklepowe - informuje serwis gazeta.pl.
  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 17-07-2012, 11:26

Jak podaje gazeta.pl, kamery śledzące wzrok klientów umożliwiają stworzenie "mapy gorących punktów", czyli miejsc, na które najczęściej i najdłużej patrzymy. Unilever sięgnął nawet po technologię śledzącą mimikę twarzy, by poznać prawdziwe emocje ludzi. Dzięki niej firma postanowiła zmienić kształt butelki żelu pod prysznic i miejsce oraz rozmiar, w którym występuje logo.

Inne badania z wykorzystaniem technologii śledzących wzrok pozwoliło tej firmie dojść do wniosku, że dezodoranty powinny stać na delikatnie nachylonych półkach. Wykorzystanie tego pomysłu podobno pozwoliło zwiększyć sprzedaż dezodorantów o 3,5 proc. - czytamy w gazeta.pl.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!