Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

W promocji żywności nacisk będzie położony na Azję i Afrykę

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 08-12-2015, 13:05
W programie Szczęśliwa 13 nacisk będzie położony na działania promocyjne skierowane na rynki azjatyckie i afrykańskie - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agnieszka Rembisz, dyrektor departamentu współpracy międzynarodowej w ministerstwie rolnictwa.
W promocji żywności nacisk będzie położony na Azję i Afrykę
Agnieszka Rembisz / fot. Żelazna Studio

W nadchodzącym roku w ramach projektu Szczęśliwa 13-stka szczególny nacisk zostanie położony na promocję polskiego sektora rolno-spożywczego na rynkach azjatyckich: Chiny, Wietnam, Singapur, Japonia i Indie; Afryki i Bliskiego Wschodu: RPA, Algieria, Egipt, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Iran oraz Ameryki Północnej: USA i Kanada.

Projekt zakłada również coroczną organizację stoisk narodowych w trakcie dwóch wydarzeń targowych odbywających się na terenie Europy, które przyciągają importerów z całego świata - SIAL w Paryżu (naprzemiennie z ANUGA w Kolonii w roku 2017) oraz Alimentaria w Barcelonie. - Jednym z zakładanych rezultatów udziału w tych wydarzeniach będzie identyfikacja nowych możliwości eksportowych na rynki krajów trzecich od strony biznesowej w oparciu o informacje zwrotne od przedsiębiorców dotyczące konkurencyjności oferowanych przez nich produktów wynikające z prowadzonych na targach rozmów z potencjalnymi kontrahentami – powiedziała Agnieszka Rembisz.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • @exportplan 2015-12-09 10:41:02

    Narodowe stoisko na Alimentariach, to moim zdaniem nietrafiony pomysl. Ta impreza dotyczy mimo wszystko regionu, ktory kojarzony jest z dieta srodziemnomorska. Skoro nastawiamy sie na kraje Bliskiego Wschodu, nie ma nic lepszego jak pokazac sie jako kraj na Gulfood. Wierze, ze decyzje jeszcze nie zapadly, bo ogolne zalozenia Szczesliwej 13 (kto wymylil te nieszczesliwa nazwe?) jak najbardziej pasuja czasom i mozliwosciom naszej branzy. BTW: czy jest juz znane jakies dobre haslo/mantra dla nowej misji Polskiej Zywnosci?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!