W promocji żywności nacisk będzie położony na Azję i Afrykę
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 08-12-2015, 13:05

W nadchodzącym roku w ramach projektu Szczęśliwa 13-stka szczególny nacisk zostanie położony na promocję polskiego sektora rolno-spożywczego na rynkach azjatyckich: Chiny, Wietnam, Singapur, Japonia i Indie; Afryki i Bliskiego Wschodu: RPA, Algieria, Egipt, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Iran oraz Ameryki Północnej: USA i Kanada.
Projekt zakłada również coroczną organizację stoisk narodowych w trakcie dwóch wydarzeń targowych odbywających się na terenie Europy, które przyciągają importerów z całego świata - SIAL w Paryżu (naprzemiennie z ANUGA w Kolonii w roku 2017) oraz Alimentaria w Barcelonie. - Jednym z zakładanych rezultatów udziału w tych wydarzeniach będzie identyfikacja nowych możliwości eksportowych na rynki krajów trzecich od strony biznesowej w oparciu o informacje zwrotne od przedsiębiorców dotyczące konkurencyjności oferowanych przez nich produktów wynikające z prowadzonych na targach rozmów z potencjalnymi kontrahentami – powiedziała Agnieszka Rembisz.
komentarze (1)
Narodowe stoisko na Alimentariach, to moim zdaniem nietrafiony pomysl. Ta impreza dotyczy mimo wszystko regionu, ktory kojarzony jest z dieta srodziemnomorska. Skoro nastawiamy sie na kraje Bliskiego Wschodu, nie ma nic lepszego jak pokazac sie jako kraj na Gulfood. Wierze, ze decyzje jeszcze nie zapadly, bo ogolne zalozenia Szczesliwej 13 (kto wymylil te nieszczesliwa nazwe?) jak najbardziej pasuja czasom i mozliwosciom naszej branzy. BTW: czy jest juz znane jakies dobre haslo/mantra dla nowej misji Polskiej Zywnosci?
Odpowiedz